• Fini

Billiga stolsöverdrag för uthyrning i skåne?

Vi letar efter billiga stolsöverdrag, helst inte över 35 kr styck för det blir en del för 60 stolar....

Nån som känner till nått bra ställe i Skåne som hyr ut så kan man spara in på fraktkostnaden?

• Svar på tråden Billiga stolsöverdrag för uthyrning i skåne?
  • SnuttisSessan

Såg en annons på blocket Landskrona i dag för 10 kr styck kolla där knoppa eller noppa eller vad det hette :)

• Elvismor

Tror de har på Rent a tent men vet inte vad de kostar.

• Fini

Tack för era svar!

Hittar dock inte på blocket

De hyr ut på Rent a tent, men då hyr man en hel stol också och det var svindyrt.... :/

• JustMeAndMyLove
    Fini skrev 2010-11-10 12:28:38 följande:
    Tack för era svar! Hittar dock inte på blocket De hyr ut på Rent a tent, men då hyr man en hel stol också och det var svindyrt.... :/
    Jag vet bara hur rent a tent är i Gävle, men den kontakt jag har haft med dem är jättebra, de verkar väldigt flexibla :)

Prova ring och fråga!

• Fini

Tack så mycket Snuttis! =)

Just me and my love: Jag mejlade och dom ville bara hyra ut stolar med överdrag.... Tack ändå för tipset!

• SnuttisSessan

Fini skrev 2010-11-10 18:21:46 följande:
    Tack så mycket Snuttis! =) Just me and my love: Jag mejlade och dom ville bara hyra ut stolar med överdrag.... Tack ändå för tipset!

Vet inte om det var något i den stilen du letade efter :)

• Happyeverafter

Festdetaljer.se har för 35 kronor och de skickar över hela Sverige men då får du ju fraktkostnaden också.

Svar på tråden Billiga stolsöverdrag för uthyrning i skåne?