• mahj26

Catering i Karlstad eller närheten??

Hej på er!!

Är det någon som har tips på bra catering i Karlstad/Hammarö eller någon annanstans i närheten? (Gifter oss sommaren 2011 på Hammarö, men kommer ha festen i Karlstad)

Har surfat runt lite och hittat

Ditt matställe Claessons Capiscum Terassen

Någon som har erfarenhet av deras mat/catering/bröllopsmenyer??

Någon som känner till någon annan (bra) catering?

• Svar på tråden Catering i Karlstad eller närheten??
  • Vi2alltid

I vilken omfattning har Oliven catering? De är ju rätt schyssta annars men jag vet inte hur mycket mat de kan komma med

• mattiasFästmö

vi hade capiscum, och dom var jättetrevliga och proffesionella vi hade även festen efter i deras lokal som är jättehärlig. Så dom rekommenderar jag varmt

• mahj26

Vi2alltid:

ska kolla med dem! Tack! :) Deras luncher är iaf väldigt goda!

mattiasFästmö:

Tack, vad bra! Värt att kolla upp alltså! Hade ni buffé eller servering?

Var ligger deras lokal? Har iofs redan bokat en annan, men blev lite nyfiken :)

• du och jag 2011

På vårt bröllop ska vi ha Annika Svensson som har Kalasmat. Cateringfirma i Kristinehamn men jag vet att hon gör jobb utanför också. Vi har pratat med henne och hon verkar väldigt bra, väldigt rolig och bra mat. Ni kan ju kolla in hemsidan: kalasmat.se

Ha det bra och lycka till :)

• jompen

Hej!

Min svägerska har jobbat på Capiscum, de är jättebra! God mat och trevliga. Om jag inte minns fel så tror jag att de numer bara kör i sin lokal, men det kan ju hända att jag har fel. Har för mig att den ligger typ bakom sjukhuset där någonstans, ska vara jättetrevlig.

Lycka till i ditt letande!

• mattiasFästmö

mahj26 skrev 2010-11-08 12:47:22 följande:
    mattiasFästmö: Tack, vad bra! Värt att kolla upp alltså! Hade ni buffé eller servering? Var ligger deras lokal? Har iofs redan bokat en annan, men blev lite nyfiken :)

Vi hade buffé precis som jompen skriver så ligger deras lokal bakom sjukhuset. knud dahls väg 1 tror jag att det hette. Och jag tror tillskillnad från jompen att dom även kör ut mat, är ganska säker på det

• Piiiip

Terrassen har god mat med närproducerade råvaror och de är proffsiga när det kommer till catering och att hantera stora grupper med människor som ska ha varm mat samtidigt. De vet vad som fungerar och vad som inte fungerar. Så de kan jag rekommendera varmt.

• mahj26

du och jaj 2011:

Tack för tipset! Ska kolla! Lycka till ni också! :)

jompen o mattiasFästmö:

De verkar vara bra! Har bara hört gott om dem! Enligt hemsidan så har de även catering.

Piiiip:

Ska kolla med dem! Tack!!

Svar på tråden Catering i Karlstad eller närheten??