• tisan karlsmoen

Hjälp!!!!

Hjälp!!! Jag har problem med att hitta skor och smycken till min vinröda klänning.. klänningen är ganska utsmyckad så blir det förmycket med tiara? är det någon som har lite tips och ideer?

och så funderar jag vad ni tycker om vit smoking till brudgummen? med kanske vinröd skjorta och vit slips eller funkar inte det? ideer någon?

• Svar på tråden Hjälp!!!!
  • Ezna

Min klänning var oxå vinröd och jag hade vita skor och ett vitt halsband av små pärlor (mkt vackrare än det låter), och brudslöja i håret, och inte många...
    Det enda vinröda min man hade var en vinröd ros som corsage!

Har du ingen bild på klänningen? =)

• tisan karlsmoen

har funderat på pärlor faktiskt... men tror inte jag vill ha slöja så jag vet inte helt vad jag ska göra med mitt hår.. om jag ska ha tiara eller om det funkar med levande blommor fast de kanske dör då böllopet är 26 feb...

jo det finns en bild i mitt galleri

• tisan karlsmoen

Ezna skrev 2010-11-06 12:35:33 följande:
    Min klänning var oxå vinröd och jag hade vita skor och ett vitt halsband av små pärlor (mkt vackrare än det låter), och brudslöja i håret, och inte många...Det enda vinröda min man hade var en vinröd ros som corsage! Har du ingen bild på klänningen? =)

kanse det var så här jag skulle svara... hehe... svaret står över...

• lovis80

Varför inte bara köra på en tiara och endast små örhängen. Jag personligen är lite allergisk mot för mycket smycken. Dessutom tar man fokus från det vackra arbetet nån lagt ner på klänningen.

• lovis80

Tycker vit smoking låter mycket fint, vi har funderat på vitt till min m2b också =) 

• tisan karlsmoen

ja det är det jag är rädd för... vill nog ha ett enkelt smycke.. men har ingen aning om vad..

tack för svar :)

• ClaraH

Ville bara säga att vit smoking är lite udda, det betraktas inte som en etablerad klädkod, mer som artistutstyrsel. Smoking ska vara svart, men man kan ju ha gördel och fluga i vinrött. Sen kan man ju gå ifrån etablera klädsel, men det kanske är bra att veta att man gör det.

• tisan karlsmoen

jo det vet jag... det är därför jag frågar om vad ni tycker.. och dessutom är vitt med för sommaren inte för vintern...

• Ezna
    tisan karlsmoen skrev 2010-11-06 12:39:39 följande:
    .jo det finns en bild i mitt galleri
    Ditt galleri är inte synligt så jag kan inte se den! 

• Ezna
    tisan karlsmoen skrev 2010-11-06 12:39:39 följande:
     men tror inte jag vill ha slöja så jag vet inte helt vad jag ska göra med mitt hår..
    Jag hade blomman brudslöja, inte en brudslöja!!
    Men inte så många, bara några stycken..
  • Knektarna

Man kan ha hjärtan på tråd med vita pärlor i, bak i frisyren!
    Man kan ha "rosknoppar" som frisören gör eller som floristen tilverkar av rosblad med blomtejp och hårnålar i vitt eller vinrött med eller utan pärlor.

Halvuppsatt hår är snyggt i stället för slöja om du tycker att det blir to much!

• Leona75

Det är snyggt om man hittar smycken som kan plocka upp någon färg från buketten - eller som i ditt fall klänningen. Den här såg jag nu i förbifarten när jag ändå var inne hos den webbutiken och kollade

www.diadema.se/diadem-p-128.html

• tisan karlsmoen

vet inte hur jag får mina bilder synliga.. det är då ikryssat att alla ska få se...

tack så jätte mycket för alla ideer och den tiaran var jättefin den tror jag är värd att fundera lite på..

tack

• Ezna
    tisan karlsmoen skrev 2010-11-07 21:02:53 följande:
    vet inte hur jag får mina bilder synliga.. det är då ikryssat att alla ska få se...
    De syns inte!
    Gå in på inställningar, under verktyg. Under "sidlayout" så kryssar du i nr4 bildgalleri och sen sparar du!

Då kommer vi kunna se dina bilder..

• tisan karlsmoen

Ezna skrev 2010-11-07 21:15:24 följande:
    De syns inte!Gå in på inställningar, under verktyg. Under "sidlayout" så kryssar du i nr4 bildgalleri och sen sparar du! Då kommer vi kunna se dina bilder..  

sådär.. nu har jag gjort det... syns det nu?

Svar på tråden Hjälp!!!!