• Karamellen

Massage innan makeup-konsultationen?

Jag fick i fjol (!) ett presentkort av min svärmor på massage på den skönhetssalong som ska göra min sminkning och mitt hår på bröllopsdagen.

Jag har bokat en sen eftermiddagstid för makeupkonsultation då det var tänkt att hårkonsultationen skulle göras precis innan. Men nu bokade jag om håret till en annan dag. Funderar dok på om jag kanske skulle nyttja den där massagen innan sminkkonsultationen. En extra lyxig eftermiddag helt enkelt.

Kommer i så fall bli lite småtidig middag, massage och makeupkonsultation. Vad tror ni? 

Jag kan nämligen boka en tid så jag har en kvart mellan massagen och makeupkonsultationen. Känns väldigt lockande

Har aldrig fått massage förr, blir man väldigt trött?

• Svar på tråden Massage innan makeup-konsultationen?
  • mattiasFästmö

jag tror inte det är något problem, snarare tvärtom Efter en massage blir man ju väldigt avslappnad, och inte trött, inte jag iallafall, och när jag var på sminkkonsultation så var jag väldigt hoppig, det är ju lite läskigt när någon annan sminkar en och man inte är beredd när hon kommer med borstar och grejer, så då tror jag snarare att det är en fördel att vara lite lugn och avslappnad

• Karamellen

Låter lovande, Sambon tyckte absolut att jag skulle boka massagen innan så jag gjorde det
    Har aldrig blivit sminkad innan heller så bara det känns nervöst.  Kan helt klart tänka mig att jag också är hoppig under konsultationen

Blir perfekt ju, massage, smink och sen komma hem och bara mysa

• mattiasFästmö

låter som en riktig toppendag!

Svar på tråden Massage innan makeup-konsultationen?