• MiraJ

    HÖGklackade brudskor!?

    Hjälp! Hittar bara brudskor med låga klackar men jag är ute efter riktigt höga klackar, då jag är van vid det och inte skulle känna mig fin i något lägre än absolut minimum 10 cm. Finns det bröllopsskor med högre klackar nånstans eller måste jag vänta till våren och studenttider för att kanske hitta något..!? :oS

    Alternativt tänker jag mig svarta satinheels till min vita klänning... Tror att det skulle kunna vara fint men har fått höra väldigt delade meningar om detta! Yngre tenderar att tycka att det kunde vara häftigt medan många äldre och mer traditionella sagt blankt nej till det... :oS

  • Svar på tråden HÖGklackade brudskor!?
  • Lumys

    Jag tycker absolut att du kan ha svarta skor till klänningen. Tycker till och med att det blir finare än vita som mest tenderar att försvinna bland allt det vita :) sko-galning som jag är vill jag att skorna ska märkas.. Räknar väl i och för sig till "de yngre" du pratar om :D

  • Mariabridetobe

    Jag vet faktiskt inte var du ska hitta skor med så höd klack, var länge sen jag gick i så höga Men kolla Halens de brukar ha snygga och höga skor. Tycker absolut att du ska ha svarta skor om själv vill ha det, skit i va de "äldre" säger... Jag ska själv ha knall Röda skor (fast med bara 5 cm klack ) Och vet att svärmor mfl kommer ramla av stolen men det struntar jag i.. Många har sagt till oss att det är vårt bröllop och att vi bestämer hur vi vill ha allt!!! Lycka till med sko jakten =)

  • liiine89

    Du kan kolla på Brandos.se .. :)

    Och såklart du ska ha svart om du vill ha svart. Har själv tänkt tanken :)

  • MiraJ

    Tack för era svar... Håller med dig Lumys, som skogalning vill man juh visa upp pjucken med, de ska inte bara smälta in och försvinna oh no!
    Beställde just min klänning och är nästan hundra på att jag kommer att ha de svarta satinskorna jag tänkte på.... I mitt huvud så känns det finast med svarta skor till... Får bara se hur det kommer att se ut i verkligheten också sen när klänningen kommer! Skorna är iaf här och väntar tills dess då! :oD

  • mattiasFästmö

    mina klackar finns i mitt galleri, vet inte exakt vilka mått det är på de klackarna, men de är ju lite högre ett tips är ju att inte kolla efter brudskor i sådana butiker, utan att kolla i vanliga affärer eller på internet efter vanliga vita, eller vilken färg du nu vill ha, klackskor

  • SoonToBeMrsA

    Bianco brukar få in fina skor i höga klackar. Köpte mina där för ett år sen o de är 11cm och är i vit/champagne färg. 

  • Iseika

    De flesta skor ljusa färger kommer ju in först till våren, men många butiker, i alla fall av mindre slaget, har kanske ljusa skor liggandes på lagret. Värt ett försök i alla fall!

  • Syrinx

    Ja, Bianco är ett bra tips! Snygga skor i många färger, och ofta med en klack över 10 cm Annars kan jag ju rekommendera shopsavannahs.com där man kan hitta designerskor. Mumma för oss skofantaster!

  • Bridezella

    Gå in på www.pernillasbrudbutik.se och beställ med så höga klackar som du vill ha!
    Jag fick mina idag - tog ett par extra breda skor med halvstorlek och 8 cm hög klack! Jättenöjd!!!

  • nowalie

    Köpte precis mina på Scorett.. 9-10cm klack och fina och billiga (600 klassiska!
    kolla i mitt galleri om du är nyfiken =)

Svar på tråden HÖGklackade brudskor!?