• Planer

    Ni som har gift er!

    jag funderar på det här med secretbox...hade varit en kul grej att ge till min blivande! men hur har era respektive reagerat när dom fått dom? blir dom glada? det är ju ingenting dom kan "använda"
    Vad har ni fått av eran man?
    och ni som inte gjort secretbox, va gav ni i morgongåva?

  • Svar på tråden Ni som har gift er!
  • Sörön10

    Jag fick ett guldhjärta att ha runt halsen! 


    Jag köpte tre finare viner som ska lagras. En ska öppnas på ettårsdagen, en flaska på treårsdagen och en på femårsdagen tror jag det var! =)


    Vi blev båda glada för våra presenter! Men den finaste fick vi dagen innan! haha! Varandra! :P


  • liiine89

    Har också funderat på morgon gåva, dock vet jag inte alls vad man ska köpa eller göra. :/ hehe..

  • Sanna2010

    jag gav secret box! han blev väldigt glad jag fick örhängen i vitt guld som matchar vigselringen

  • Vi2alltid

    Vi verkar vara ett av de få par som helt enkelt sket i morgongåva. Eftersom vi redan hade gemensam ekonomi så kändes det nästan lite krystat, utan sparade de pengarna till en riktigt ropmantisk middag på vår smekmånad istället.

    Men min tanke är att OM vi skulle ge varandra så skulle det vara något väldigt personligt, vilket ju foton verkligen är!

  • Planer

    Tack för svaren!
    Sörön- ja det är ju verkligen den bästa presenten! varandra!
    får fundera på secretbox, fast isåfall skulle jag nog vilja ge han något mer. Någon upplevelse kanske. Hur mycket har ni betalat för era secretboxar?

  • Tillsammans2010

    Jag fick ett egendesignat hänge med en diamant från min bortgånga mormors ring (mannen och mamma hade planerat tillsammans).
    Min man fick en champagneprovning (greatdays.se) som var mycket uppskattad. Jag berättade om secret box innan för att se om han hade tyckt det var kul men han hade avskytt det (sa han iaf) och det var tur det för jag var inte så sugen på det själv...

  • CherryKola

    Vi ska nog inte ha några morgongåvor, men funderar på att överaska honom med en secretbox ändå :) Tror nog inte att han kommer klaga på det :)


  • Miss Sofie

    Jag gjorde en secret box till min man och han blev jätteglad och jättestolt.
    Jag fick ett halsband, ett hjärta i vitt guld :)
    Vi blev båda jätteglada för våra presenter.

Svar på tråden Ni som har gift er!