Korsett till bröllopsdagen
Hej, Såg för ett tag sedan att några hade beställt korsett från evas underkläder? Var den fin eller? Hur ska jag veta att den kommer att sitta bra på mig?
Hej, Såg för ett tag sedan att några hade beställt korsett från evas underkläder? Var den fin eller? Hur ska jag veta att den kommer att sitta bra på mig?
Jag beställde bh och trosor därifrån hoppas storleken sitter bra ;)
De har sju storleksguide kolla där :)
Ok, var du nöjd med det du beställde, var det bra kvalitet eller har du inte fått plagen än?
Har inte fått mina grejor än hör av mig när jag fått dem :)
Kolla även på www.ofcorsetis.se och www.whatkatiedid.com
Tack snälla du för tipsen. Jag kan tyvärr inte vänta och kolla runt eftersom jag gifter mig ganska snart och fick beställa i panik denna som jag tyckte var jätte fin. Jag hoppas den är så fin som på bilden...
http://www.evasunderklader.se/korsetter/korsett-broellop-brudkorsett/-
Om du vill ha en riktig korsett och inte en torsolett så kan jag tipsa om pompomparlour på PUB i sthlm så slipper du väntetiden på beställd korsett. Annars kan jag bara hålla med SandyDeLuxe; de märkena är riktigt bra!
Ja du skulle kollat på tradera där har de samma korsett mycket billigare men hoppas du blir nöjd den är jättefin :)
Jag har två sådana, jag kunde inte använda dem för att jag hade för stora och tunga bröst, den vek sig! Och set går inte att lita på deras storleksguide! Jag tog hjälp med mätningen, men de var ändå för små.. Jag är glad att jag köpte min på tradera och inte till fullpris.. Annars ser den ut som på bilden..
Tack snälla ni för alla tips. Nu när jag har beställt korsetten eller vad den heter, kan jag inte ångra mig... men jag lovar att skriva och berätta hur det blev
Hej igen, jag lovade berätta hur det gick med min beställning på Evas underkläder. Efter att ha väntat 5 dagar kommer det ett mail där de skriver att den var slut på lagret.... Det tyckte jag var dåligt eftersom jag gifter mig nästa veckan och hinner nog inte beställa en ny Jag får se hur jag gör....
Köp inte den de har på tradera. Är inte alls samma material och kvalité