• Boxieb­ride
    Äldre 22 Oct 20:38
    5928 visningar
    4 svar
    4
    5928

    Gifta sig i Luleå sommaren 2011?

    Hej

    Jag tänkte bara kolla om det är någon annan här på BT som ska gifta sig i Luleå i sommar? :)
    Vi kommer att gifta oss 16 juli i Gammelstads Kyrka och ha vår fest på Blackis. Klänningen är inhandlad och ringen har vi i stort sett redan sett ut. Hur ser det ut med planeringen för er andra?  :)

  • Svar på tråden Gifta sig i Luleå sommaren 2011?
  • Zia 200906­18
    Äldre 22 Oct 21:06
    #1

    Vi är från Luleå men kommer gifta oss ett par mil härifrån.. Vi har i princip allt planerat i huvudet, nu återstår bara inhandlingen av allt ;) Vi har haft så lång tid på oss nu att planera (han friade sommaren 2009) så vi har hunnit långt i tankarna ;) Vi har köpt en massa småsaker men även brudklänning och hans kläder är klara sedan länge :)


  • Höstig rockbr­ud
    Äldre 9 Nov 23:05
    #2

    Hej
    Vet inte om jag "platsar" i den här gruppen ;) då vi gifter oss 1/10-2011. Vore jätte roligt att ha lite kontakt med andra i samma läge. Vi har bokat i gammelstads kyrka. Klänningen är beställd och kommer i mitten av januari. Endel saker har jag klart i huvet å andra saker kommer jag ändra 1000 gånger. Planeringen är ju lika kul som självaste dagen :)

  • Boxieb­ride
    Äldre 10 Nov 19:01
    #3

    Kul att det är några fler här på forumet som planerar för bröllop i Luleå nästa år. :)
    Vi har släppt nyheten till våra familjer och vänner nu så det känns lite mer officiellt och man kan börja planera lite mer tillsammans med dem.

    Det som är den största biten nu är att slutligen bestämma vilka som ska stå på inbjudningslistan! Inte alltid lätt att veta vilka som ska stå med där. Sen gäller det att hitta en cateringfirma som känns rätt. Måste säga att jag är ganska så nollställd när det gäller cateringalternativen i vår gamla hemstad. Vet inte vilka som är bra och vilka som inte tar ut hutlösa priser. Men det kanske jag kan få hjälp med här? ;)

  • LillA
    Äldre 23 Feb 12:43
    #4

    Här är en till som ska gifta sig, 18 juni. Någon som vet eller känner någon som haft festen på bygdegården i rutvik? Har sett bilder på en bröllopsdukning i deras album på bygdegården. De hade hyrt stolsöverdrag och jag vill gärna veta varifrån, då vet man att de passar Någon?

Svar på tråden Gifta sig i Luleå sommaren 2011?