• LOMARE

Solist till kyrkan- Stockholm Norrort???

Jag letar lite efter en lämplig solist för att sjunga en eller två sånger i kyrkan... Några tips?

• Svar på tråden Solist till kyrkan- Stockholm Norrort???
  • Alexandra73

Vi hade Jessica Jäger å hon va underbar!!!

• Bredhammar

Jag känner massa sångare jag kan rekommendera åt er om ni vill.

• Sanna2010

vi hade 2st tjejer (13 år) som går på adolf fredriks musikskola. De va väldigt duktiga! De sjöng även på Victoria och Daniels bröllop de va så duktiga å söta

• Moster Stina

LOMARE, visst har du väl bestämt dig för en sångerska redan???

• LOMARE

Moster Stina skrev 2010-10-29 07:56:29 följande:
    LOMARE, visst har du väl bestämt dig för en sångerska redan???

Jajamen, hade lagt upp denna tråd innan och låter den vara kvar då det kanske kan hjälpa andra.....

• Moster Stina

Då får du rekommendera din sångare/sångerska till andra då efter 11 november nästa år...

(Hoppas ju verkligen att du ska bli nöjd!)

• Jenny Ljunggren

Förstår verkligen inte varför folk rekommenderar Jessica Jäger. Hon sjunger ju inte alls bra., Har pipig röst som bara den. Jag vill ha tips på andra i sthlmsområdet!

• Moster Stina
    Jenny Ljunggren skrev 2011-01-11 00:18:54 följande:
    Förstår verkligen inte varför folk rekommenderar Jessica Jäger. Hon sjunger ju inte alls bra., Har pipig röst som bara den. Jag vill ha tips på andra i sthlmsområdet!
    Jsssica Jäger vet jag inget om...men det finns en som heter Karolina Karner, och en som heter Evelina Olsén.
    Båda har tryck i rösterna, om det är det du menar att du är ute efter.

F ö är Annika Granlund den bästa jag vet, men förmodligen jobbar hon bara med de "stora".
  • Lelele

Hej! Jag brukar tipsa om Emelie och Andreas. Dom är jätteduktiga och kan även erbjuda duett. Bra pris också. Tror dom finns på myspace.com

• Flisaflickan

Googla gärna Sara Campanella... Rekommenderas varmt!

• Smilla07

Anna Sahlene har gjort en underbar bröllopssång som hon skrev till sitt eget bröllop förra sommaren och håller nu på att spela in den. Vet inte om hon sjunger själv på bröllop men hon har annars flera systrar som sjunger helt fantastiskt. Om du vill veta mer kontakta www.niehoff.se, jag vet att han har kontakt med de flesta artister.

Svar på tråden Solist till kyrkan- Stockholm Norrort???