• Blivande frun N

    Gräsänkling

    Så var man gräsänkling igen. Ända fram till söndag. Resande män är ibland tråkiga.
    Nu vet man hur kvällen ser ut - en del surfande, klänningar, blommor, dekorationer inbjudningar - you name it! och sen vrida sig i sängen som är för stor för bara mig.

    Dessutom är jag sjuk och ingen vill komma och hålla mig sällskap. Det är en sådan sak som älskade är bra på - ta hand om mig när jag är sådär riktig förkyld - så förkyld som han i reklamen "och ni kvinnor talar om att föda barn - ni skulle bara veta hur det är när en man är riktigt förkyld". Så efter det här är jag inte rädd för att föda barn längre.

    När man är ensam hemma och lite ynklig - det är då man inser att man är kär - så kär att man aldrig vill vara utan mannen som har kidnappat ens hela hjärta och förstånd. En sån känsla som säger att han är helt rätt!

  • Svar på tråden Gräsänkling
  • Thinkerbelle

    Ah, så fint sagt:) kjente jeg ble litt ekstra forelsket selv:)

  • Houdini

    Du är gräsänka inte änkling ;) Jag var innan gift med en man som var utomlands sammanlagt ett halv år av året och jag tyckte mest han var i vägen när han var hemma. Nu med denna mannen så gillar vi inte att vara isär inte ens efter tio år.

  • Glamourama

    Ja, jag vet hur det känns, min BM reser en hel del i jobbet och är borta långa och korta perioder. Men jag gillar inte när resorna innefattar helgen. Känner mig mer ensam då :(

  • Blivande frun N

    Änkling låter med ynklig =) Men det bråkas med könsrollerna då, jag vet 

    Resor som omfattar helger skapar ett sådant tomrum. Veckorna är så fulla av jobb, plugg och träning. Helgerna däremot är så fyllda av aktiviteter och kärlek. De är underbara!

  • mojikanan

    Min blivande reser ganska mkt i sitt jobb med så ja vet hur du känner dig!!

Svar på tråden Gräsänkling