• 4Juni2011

    Bröllopsresa okt-dec 2011

    Hej!
    jag och min blivande man har börajt kolla lite smått på bröllopsresa.

    Vi tänkte åka i okt-dec någon gång och vara borta ca 2 veckor och vi vill lägga max 40-50 000 kr.

    Har någon något bra tips på ett romantiskt resmål och med vilket bolag vi ska boka?

  • Svar på tråden Bröllopsresa okt-dec 2011
  • stjärna18

    Vi har också tänkt att åka på bröllopsresa där nånstans. Har kollat massa resmål, men det är ganska dyrt. Har kollat på Vietnam som verkar helt fantastiskt, men vi tyckte det var lite dyrt, men det är inom era budgetramar =) Funderar nu på Dominikanska Republiken där man kan få 2 veckor med all inclusive för ca 30 000 och då kan man ju ändå gå ut och äta utan att bli ruinerad.
    Lycka till!!!

  • 4Juni2011

     


    stjärna18 skrev 2010-10-22 11:37:57 följande:
    Vi har också tänkt att åka på bröllopsresa där nånstans. Har kollat massa resmål, men det är ganska dyrt. Har kollat på Vietnam som verkar helt fantastiskt, men vi tyckte det var lite dyrt, men det är inom era budgetramar =) Funderar nu på Dominikanska Republiken där man kan få 2 veckor med all inclusive för ca 30 000 och då kan man ju ändå gå ut och äta utan att bli ruinerad.Lycka till!!!

    Vietnam verkar fint...
    Jag har spanat in Mexiko som har bra priser och verkar fint...
    Dominikanske verkar ju inte heller helt fel... Med vilka har ni tänkt boka?
    Jag har suktat efter Maldiverna och bo i en bungalow som står ihavet, men de ligger ju på 60 000 kr och uppåt =(  
    Helst hade jag nog velat komma under 40 000 så man kan unna sig saker när man e där tex olika behandlingar, shopping etc...

  • stjärna18

    Vi har kollat mest med Fritidsresor för tycker att dem har ett bra utbud. Men vi önskar oss presentkort på Resia i bröllopspresent så finns det många resebyråer att välja mellan. Vi har också kollat på Maldiverna, maritius m.m men vill kunna gå ut och äta en bit mat utan att bli ruinerad =)

  • 4Juni2011

    Nej precis, vill ju kunna äta det man vill och inte bli ruinerad...

Svar på tråden Bröllopsresa okt-dec 2011