• Kiwiplay

Skor på nätet

Tycker det är svårt med brudskor. Finns väldigt mycket fult och dessutom är det dyrt. Men har ändå bestämmt mig för att ha ett par vita "riktiga" brudskor.

Någon som har köpt på nätet, om, i så fall var?

Tar gärna emot alla tips om brudskor.

tack på förhand

• Svar på tråden Skor på nätet
  • Mariabridetobe

Jag ska beställa på Pernillas brudbutik på nätet, där man bestämmer: modell, färg, stl, bredd och höjd på klacken. De kostar 549 (tror jag det var) plus frakt. Har ingen erfarenhet av dem men hittar inte min modell av sko i den färg jag vill ha i vanliga butiker, så jag tänker prova i alla fall..

• Kiwiplay

Tack för era svar

Miss Lycke : vilka köpte du?

• 1700tal

Håller med, dansshopen är suverän! Har handlat mina danskläder där tidigare genom åren men tänker även beställa brudskor. Har handlat svarta vanliga karaktärsskor därifrån förut som jag bara ÄLSKAR. De har ett par karaktärsskor i vitt skinn som jag överväger, mest för att de går att ha och ha och ha... Så bekväma! Men inte i siden förstås om man nu vill ha det:

http://www.dansshopen.nu/shop/index.php?act=viewProd&productId=206

Överväger även dessa, inte så snygga med jag prioriterar bekvämhet. Jag är lång (men vill ha lite klack ändå, hela kvällen) och får lätt skoskav;

http://www.dansshopen.nu/shop/index.php?act=viewProd&productId=624

• Miss Lycke

Jag köpte Ivory: Eva.
    Gillade dem + lagom hög klack.
    Det är fri frakt + retur så lätt att skicka tillbaka om man inte blir nöjd eller om de inte passar.

• Kiwiplay

Mariabridetobe: Det är något knas med den sidan, har försökt flera gånger. Får låna sambons dator och se om det går bättre.

Miss Lycke: Jag har kollat på Ivory Asta, hittade den dessutom på dansshopen för en hundralapp mindre, fast sen tillkommer nog frakt tror jag.

1700tal: Är det fri frakt på dansshopen?

Får kolla runt lite till.

Men tack för alla tips. Tar gärna emot fler :)

• 1700tal

Japp, fraktfritt inom Sverige. Och de har maaaassor av modeller, mkt snyggare än de jag nämnde. Och självklart öppet köp i 14 dagar men det gäller förstås alla webbutiker enl. distansköplagen. Väldigt bra att handla skor på nätet faktiskt eftersom en del skoaffärer inte vill att man lämnar tillbaka alls. Jag vill gärna testa och 'provgå' skorna hemma först. 

• Mariabridetobe

Kiwiplay skrev 2010-10-18 18:08:18 följande:
    Mariabridetobe: Det är något knas med den sidan, har försökt flera gånger. Får låna sambons dator och se om det går bättre.   Miss Lycke: Jag har kollat på Ivory Asta, hittade den dessutom på dansshopen för en hundralapp mindre, fast sen tillkommer nog frakt tror jag. 1700tal: Är det fri frakt på dansshopen? Får kolla runt lite till. Men tack för alla tips. Tar gärna emot fler :)

Jag kommer in och det funkar fint, man har problem istället med Panduros hemsida som jag inte kommer in på ( den bara tuggar) Kan nog ha med inställningar att göra. Hoppas det går bättre på din sambos dator.

Svar på tråden Skor på nätet