• Svar på tråden Troskjol
  • Emblas Mamma

jag tycker det är fint,

men!

jag har tänkt så mycket på det där med underkläder och kommit fram till att jag nog vill ha vanliga trosor eller liknande, inte fr att jag vill men för att det kommer bli så hemskt jobbigt annars!

Täntke att jag skulle ha snygga, sexiga underkläder och byta om till för bröllopsnatten,

men tänk själv, tajta trosor som skär in mellan skinkorna vet vi ju alla hur det känns, att man måste hålla på och rätta till ibland.. Men "lätt" att rätta till trosor under en gigantisk bröllopsklänning!? ? ;)

haha.

tycker det är jättesvårt! Vet ännu inte hur jag ska göra..

Självklart ska man ju ha lite snygga och sexiga underkläder, men jag funderar helt ärligt på bekväma trosor och sen snabbombyta lite precis innan man går hem till sig :P

Ingen annan som tänkt på det?

• mattiasFästmö
    Emblas Mamma skrev 2010-10-15 19:09:22 följande:
    jag tycker det är fint, men! jag har tänkt så mycket på det där med underkläder och kommit fram till att jag nog vill ha vanliga trosor eller liknande, inte fr att jag vill men för att det kommer bli så hemskt jobbigt annars! Täntke att jag skulle ha snygga, sexiga underkläder och byta om till för bröllopsnatten, men tänk själv, tajta trosor som skär in mellan skinkorna vet vi ju alla hur det känns, att man måste hålla på och rätta till ibland.. Men "lätt" att rätta till trosor under en gigantisk bröllopsklänning!? ? ;) haha. tycker det är jättesvårt! Vet ännu inte hur jag ska göra.. Självklart ska man ju ha lite snygga och sexiga underkläder, men jag funderar helt ärligt på bekväma trosor och sen snabbombyta lite precis innan man går hem till sig :P   Ingen annan som tänkt på det?
    jag har tänkt på det jag med, och kommer därför bara ha vanliga vita hipstertrosor under. Dom ska ju iallafall bara åka av, och jag kommer inte ha några andra underkläder förutom trosor under klänningen. Jag känner mig sexig i bara vanliga trosor också, plus att jag gissar att de åker av ganska fort, och att det är min kropp min blivande man tänder på, och då är trosorna inte så viktiga. Hellre är jag då bekväm och inte behöver springa runt i porriga spetstrosor
  • Emblas Mamma
    mattiasFästmö skrev 2010-10-15 20:14:27 följande:
    jag har tänkt på det jag med, och kommer därför bara ha vanliga vita hipstertrosor under. Dom ska ju iallafall bara åka av, och jag kommer inte ha några andra underkläder förutom trosor under klänningen. Jag känner mig sexig i bara vanliga trosor också, plus att jag gissar att de åker av ganska fort, och att det är min kropp min blivande man tänder på, och då är trosorna inte så viktiga. Hellre är jag då bekväm och inte behöver springa runt i porriga spetstrosor
    Helt ärligt så måste jag också erkänna att jag passar förträffligt bra i vanliga trosor,

känner mig faktiskt snygg i vanliga fall här hemma med sånna, :)

MEn som sagt, man är ju lite orolig att det ska knöla sig under klänningen om man väljer massa vackra avancerade kläder som egentligen säkert de flesta vill ha, men jag är lite bekväm ;) Och som sagt, dom ska ju inte sitta på så länge sen på bröllopsnatten heller.. haha :)

• mattiasFästmö
    Emblas Mamma skrev 2010-10-15 20:18:43 följande:
    Helt ärligt så måste jag också erkänna att jag passar förträffligt bra i vanliga trosor, känner mig faktiskt snygg i vanliga fall här hemma med sånna, :) MEn som sagt, man är ju lite orolig att det ska knöla sig under klänningen om man väljer massa vackra avancerade kläder som egentligen säkert de flesta vill ha, men jag är lite bekväm ;) Och som sagt, dom ska ju inte sitta på så länge sen på bröllopsnatten heller.. haha :)
    Nej precis :P så jag kommer skippa den biten helt, hellre vara bekväm under dagen!
Svar på tråden Troskjol