• Karamellen

    Fotografering i vinterlandskap - vilka skor?

    Ni som har eller ska fota er utomhus i vinterlandskap, vilka skor har ni haft eller tänkt ha?


    Funderar på om man kan ha ett par vanliga (svarta eller bruna) stövlar, de borde ju inte synas så mycket ? Klänningen är ju lång och det borde vara rätt mycket snö hoppas jag eftersom det snöar rejält redan nu!

  • Svar på tråden Fotografering i vinterlandskap - vilka skor?
  • Lindahl

    Har faktiskt själv funderat på att ha stövlar på mig vid fotograferingen, speciellt om det är utomhus...

  • Arosa

    Jag hade ett par beiga kängor på mig när vi fotades utomhus i snön, de syntes inte förutom på en bild där jag sitter på en spark och min man sparkar... Så lägg inte en massa pengar på vita skor om du inte vill förstås


     

  • Karamellen

    Jag såg skorna i din tråd! Jättefina! Jag måste dock ha något med klack, min blivande make är 2 meter lång och jag är bara 160cm! det ser sådär löjligt komiskt ut när vi står bredvid varandra och jag har lågskor


    Har ett par bruna och två par svarta skor hemma som har tillräckligt hög klack. Hade varit toppen att kunna använda något av dom paren istället för att köpa ytterligare ett par skor.


    Kommer ha mörkbeiga pumps i kyrkan och på middagen
    Vita skor fanns inte att få tag i nånstans på stan I alla fall inte i min storlek.


    Mimini skrev 2010-10-14 15:41:57 följande:
    Jag gifter mig den 18 december och hoppas ju givetvis på massor av snö.Kika in i min blogg och kolla på de skor jag har hittat.Har nu bestämt mig för sko nummer 2 =)mamafeelings.blogg.se/2010/october/sko-proble...På festen sen sk ajag byta till ballerina-skor!
  • Lindahl

     


    Karamellen skrev 2010-10-14 15:54:47 följande:
    Jag såg skorna i din tråd! Jättefina! Jag måste dock ha något med klack, min blivande make är 2 meter lång och jag är bara 160cm! det ser sådär löjligt komiskt ut när vi står bredvid varandra och jag har lågskor Har ett par bruna och två par svarta skor hemma som har tillräckligt hög klack. Hade varit toppen att kunna använda något av dom paren istället för att köpa ytterligare ett par skor. Kommer ha mörkbeiga pumps i kyrkan och på middagen Vita skor fanns inte att få tag i nånstans på stan I alla fall inte i min storlek.

    Jag måste ha haft en förbaskad tur när det gäller vita skor....sprang på ett par på Diechmann sko när jag och en kompis var ute ocj kollade lite..
    Tyvärr fanns dom inte i exakt min storlek men med en massa hjälp från duktig personal med iläggssula etc så satt dom som en smäck.... Notan???
    250 spänn....

  • Karamellen

    Oh, det lät inte dåligt! Finns inte så många skoaffärer här tyvärr, Vedins har nyligen stängt i min stad så kvar är Din Sko, Scorette och EuroSko.


    Oh, det lät inte dåligt! Finns inte så många skoaffärer här tyvärr, bara Din Sko, Scorette och EuroSko.


    Lindahl skrev 2010-10-15 07:13:06 följande:
      Jag måste ha haft en förbaskad tur när det gäller vita skor....sprang på ett par på Diechmann sko när jag och en kompis var ute ocj kollade lite..Tyvärr fanns dom inte i exakt min storlek men med en massa hjälp från duktig personal med iläggssula etc så satt dom som en smäck.... Notan???250 spänn....
Svar på tråden Fotografering i vinterlandskap - vilka skor?