• Gaya

Frisör & make-up - Smögen, Hunnebo, Bovall med omnejd

Jag ska gifta mig i Smögen/Bovallstrand i juni nästa år och har ingen koll på utbudet av och kvaliteten på frisörer och make-upartister i området (Smögen, Kungshamn, Bovall, Hunnebo etc...). Är det ngn som har ngr bra tips, förslag, erfarenheter? Tar såååå tacksamt emot allt!

• Svar på tråden Frisör & make-up - Smögen, Hunnebo, Bovall med omnejd
  • Ocean Bride

Smögen; http://www.salongenvidbryggan.se/ Super duktig frisör!! Hon lyssnar, känner av ditt hår, går igenom uppsättningar mm Grym! Vet inte hur hon är med make-up men har nog ganska bra kontakter kan jag tro!

Det finns MÅNGA frisörer i Kungshamn, Hunnebo och Bovall men vet tyvärr inte hur de är när det kommer till uppsättningar/make-up.

Tjejen jag nämnde överst vet jag är bra.. Såg ditt inlägg om fotograf, ska bara höra med honom att det är ok att skriva ut hans hemsida =)
    Lycka till.

• Gaya

Hej "Ocean bride" (gillar ditt nickname by the way ), tack så jättemkt för tipset med frisören. Jag har oxå konstaterat att det finns många frisörer i Smögen med omnejd, men precis som du skriver vill man ju veta med 100% att frisören är bra när det gäller ens bröllop... Jag har aldrig besökt ngn frisör där, så jag har ingen koll...hehe... Så därför är jag mkt tacksam för ditt tips. Har du använt dig av Annie själv? Har du sett henne göra håruppsättningar? Har hon ngn specialitet enligt dig?
    PS: tack för tipset om fotografen. Jag gillade hans fotogalleri på hemsidan... foton helt i min smak.

• Ocean Bride

Morten (Fotografen) är ett måste enligt mig =)

Jag har själv fått en uppsättning av Annie, höll superbra och hon gjorde precis som jag ville ha det, då ska tilläggas att jag har mkt besvärligt hår att göra på! Hon är noggran!
    Sedan  har jag varit med när hon gjort en bruduppsättning som tillochmed höll så bra  så att när bruden stod upp dagen efter (sov alltså med det!) var frisyren fortfarande HELT intackt - det syntes inte skillnad!! haha Långt hår med massa korkskruvar + uppsättning hade hon.... inte en enkel frisyr heller...
    Hör av dig mer om du behöver fler tips!

Svar på tråden Frisör & make-up - Smögen, Hunnebo, Bovall med omnejd