• Gaya

    Fotograf Bohuslän sökes!

    Jag söker efter en fotograf till mitt bröllop i Smögen/Bovallstrand i juni nästa år. Är det ngn som har ngt tips på bra fotograf? Jag söker ngn som ser individen och tar lite speciella fotografier. Fotografen bör vara verksam i Bohuslän eller Gbg med omnejd för att minimera milersättningen. Jättetacksam för alla tips jag kan få!   

  • Svar på tråden Fotograf Bohuslän sökes!
  • fryser

    aziphoto.se   kolla in där. vi hade henne. hon är underbar . några av bilderna finns på min sida. lycka till

  • ordinaryisle

    Har tipsat om henne i en annan tråd här på BT innan och gör det gärna igen. Fotograf Louise Pekkanen kan ni kontakta. Man hittar nog kontaktuppgifter på hennes blogg www.louisepekkanen.blogg.se . Jag tycker hon tar fantastiska bilder och som de flesta andra fotografer rör hon säkert på sig mot reseersättning!

  • Ocean Bride

    Morten Bruhn! http://www.bruhnsfoto.se/ Han är lugn, tar fantastiska foton och får brudparet och dem han fotar att verkligen slappna av. Under vigseln (om ni vill ha han där med) är han som en kamelont, man märker inte av honom - inte ens om man sitter i bänkraden! =)
    Kontakta honom!
    Lycka till!!

  • Ocean Bride

    Han är dessutom van att fota på de olika orterna och vet ställen som ger bra bakgrunder mm =)

  • Gaya

    Tack snälla ni för dessa kanontips!!!  Jag har spanat in alla fotografernas hemsidor och jag är mkt nöjd med vad jag har sett. Ni har till 100% förstått vad jag söker hos fotografen. Wow, det här känns kanon! Va kul! Vilket bra utbud av fotografer ni har gett mig!

  • Fenixx

    Eva Quirbach! finns i göteborg, men hade inga problem att åka ut till marstrand, där vi gifte oss. hon tar fantastiska bilder och är flexibel och jättetrevlig att ha och göra med. har flera olika fotopaket.


    dem översta bilderna i vårt galleri har hon tagit. vi var såå nöjda.

  • Fru Persson

    Kolla Ottoson i Tanumshede, de tar jättefina bilder, men kostar därefter, från 14.000 och uppåt.


Svar på tråden Fotograf Bohuslän sökes!