fru2011kanske skrev 2010-10-10 21:29:41 följande:
Vi kommer vigas kl 13.För oss kommer det passa utmärkt, vi kommer att fota efter vigsel (bra idé att fota gästerna under tiden!)och då kommer bubbel, snittar och snacks att serveras (ev någon tipspromenad, men jag tror våra gäster fixar mingel då många känner varandra)Sedan blir det middag vid kanske 16-tiden och den kommer ju inte vara klar före 19, och då räknar jag med att det kommer funka bra med
dans.Vi har själva tre barn som kommer vara med, och de flesta av våra vänner har ganska små barn, så chansen för att kunna få så många som möjligt att kunna njuta av middag och fest är att den börjar tidigt.
kommer ni att ha flera som fotograferar då om gästerna ska fotas samtidigt?
sen så tänkte jag på det här med snacks.. om man vigs kl.12 och man äter kl.15, då är det ju bara 3 timmar som gästerna behöver vänta egentligen.. behöver man verkligen då servera snittar o så innan? För man kommer väl inte hungrig på bröllop ändå?
Kommer ju antagligen att få fixa nånting att äta senare på kvällen om det blir mat vid 15 tiden ändå, så då blir det ju 3 omgångar med mat som ska ut..
Eller? Behövs det verkligen så mycket mat? =)