byta till annan långklänning på kvällen?
Hej!
Jag har ett litet dilemma... Min älskade brudklänning har alldeles för långt och otympligt släp för att jag ska kunna dansa loss i den på kvällen. Det kommer inte att gå att fästa upp eller ha ögla då den är ganska tung.
Jga har därför, som många andra, funderat på att köpa en annan mer partyvänlig klänning till kvällen. Men jag tänkte fråga er om råd... Jag har nämligen gått och blivit kär i sjöjungfrubrudklänningar, typ den nedan, och undrar om det skulle vara konstigt att byta om från min stooora princessklänning till en sån på kvällen? Jag var så i valet o kvalet om jag skulle ha en sån som brudklänning från början, tycker ju att den är så fin! I s f beställer jag nog en från kina, så jag inte behöver lägga allt för mycket pengar på den.
Vad tror ni, skulle folk tycka att det var konstigt? Är en klänningperson i vanliga fall, och därför känns en kort partyklänning inte som något speciellt, har typ tjugo såna i min garderob redan...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-05 09:20
...Glömde säga att jag tänkte mig i s f en klänning liknande Maggie Sotteros Phillipa fast utan släpet...