• eigollet

    Nu är vi gifta!

    Nu äntligen har jag fått min älskade till min man!

    Jag måste bara få skriva lite....
    Fredagskvällen blev en liten fest med mina tre tärnor i mor och fars hus här hemma på gården. Vi drack skumoa och åt pizza framför Idol och sen blev det snack fram till midnatt i pyamasbrallor, mysigt!

    Solen sken i all sin prakt när jag slog upp mina ljusblå på morgonen. Jag gjorde mina förberedelser hemma hos mina föräldrar och sen kom Älskling vid halv 2 och vi fotograferade oss här hemma på gården som nu står i fantastisk höstskrud.

    kl kvart i 4 begav vi oss till Sånga-Säby. Där väntade alla vänner och det blev en vacker ceremoni med mycket tårar framför herrgården. Vi hade en tjej som spelade flöjt och en killa som spelade gitarr till Annies song och River flows in you. Inte ett öga torrt!

    Kl 17 satte vi oss till bords och sen blev det en brakfest på övervåningen. Vi var kvar till siste man, sen vinglade vi ner till vårt fina hotellrum med sjöutsikt och bara mös.
    En underbar dag och kväll med underbara vänner och familj!

    De som hjälpt oss med allt:

    Sthlm Brud & Fest

    Brita Petersen på Hair Design

    Oden Smycke

    Sånga-Säby kurs och konferens

    Klara Bengtsson, florist

    Mys Naglar

    Silverdrake

    Åsa Danielsson, fotograf

    Vistaprint

    Ekerö Tryck

    Withlovefrom.com

    Lina & Linda

    Tusen tack också till er, Kära Medbrudar, för alla tips och råd. Lycka till och stora kramar till er!


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-04 09:16
    Maria Dahlman och Tobias, musik

    Lennart Lundblad, vigselförättare
  • Svar på tråden Nu är vi gifta!
  • ClaraH

    Grattis! Jag var på konferens där för två veckor sedan, ett fint ställe! Vilken tur ni hade med vädret också.

  • zunzilk

    Grattis! Å vad roligt att ni fick en så lyckad dag.

  • fidar

    grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis :)

  • eigollet

    Tack för alla gratulationer! De värmer oerhört... :)

    Jag har lagt upp lite bilder från bröllopet, inte de "riktiga", men ganska fina ändå!

    Kramar!

Svar på tråden Nu är vi gifta!