• BrideandGroom

    Bröllopet var HELT fantastiskt!!

    Hej!


    Så var man gift!!! Fy vad härligt det är... Vi hade en helt underbar dag.Kunde inte varit bättre. Att gifta sig är verkligen det största som finns...innan barn såklart. Men det har inte vi än så detta var helt otroligt. Vilken dag. Och att alla var där uppklädda och fina för ens skull. Och så många fina tal. Är härligt och höra att alla tycker om en tillbaka. Fantastisk känsla! Sen stod min syster brevid i kyrkan och är gravid...Första systerdottern dog tyvärr i leukemi. Så det var bara så härligt att ha en sån lycka. Att jag blev gift och min syster stod brevid och väntar barn. :o) :0)


    Nu börjar livet på riktigt!!!

  • Svar på tråden Bröllopet var HELT fantastiskt!!
  • fryser

    underbar känskla..förstår vad du pratar om.. det är såå stort o svårt att sätta ord. man är nervös,spänd, lycklig, nyfiken,nykär o en massa andra känslor på samma gång.
    ännu mer underbart med att din syster stod bredvid dig.

  • Miu

    Det låter som om ni hade en otrolig dag. Härligt med din syster också. Kan inte ens tänka mig hur det skulle kännas att förlora ett barn.

  • BrideBecks

    Vad härligt att höra om Er dag! Jag känner igen mig i din lycka. Det är så svårt att beskriva, helt underbart. Varje gång jag tänker tillbaka på vårt bröllop eller hör låtar som spelades på bröllopet får jag ett slags rus inom mig.  Lycka till i framtiden!

  • BrideandGroom

    Tack så jättemycket alla 3 för era fina svar. Önskar er med all lycka! När så hemska saker händer i famijen så lär man sig uppskatta små saker ännu mer. Och detta var bara helt underbart. Kunde aldrig föreställa mig att allt skulle bli så perfekt. Jag håller verkligen med om att när man hör låtarna så tänker man direkt på det. Vi hade expempelvis Feather Theme på vårt bröllop och igår såg vi repris av Ullared. Och då gifte sig ett par där. Och vilken låt spela dem. Jo just Feather Theme. Det var väldigt mysigt och höra det. :0) Ta hand om er!

Svar på tråden Bröllopet var HELT fantastiskt!!