• Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 22 Sep 18:36
    1981 visningar
    2 svar
    2
    1981

    Piller!

    Någon som provat bantningspiller?! Typ allie eller något? Hur funkar dem och tränar man massa samtidigt eller hur fungerar allt?

  • Svar på tråden Piller!
  • Oniq
    Äldre 22 Sep 19:34
    #1

    Jag har testat något som hette Pu-ehr (eller något liknande). Det fungerade inte alls, men man blev rätt brunstig av dom ;)


    Dessutom så har jag testat Superslim utan resultat.


    Ingen av dessa produkter har gett någon effekt alls (inget minskat sötsug, ingen minskad hunger, inget minskat modjemått eller någon viktnedgång).


    Tyvärr, jag hade gärna rekommenderat något som fungerade, men jag har inte stött på något sådant.

  • jazzie­78
    Äldre 22 Sep 19:47
    #2

    Jag har testat Alli UTAN nåt resultat. Det var i en desperat tid som jag tog till Alli, men slutade ganska omgående. Dels för att det inte gav något höjdarresultat ( då åt jag ändå viktväktarmat samtidigt) och det var dyrt.
    Sen ska man nog vara försiktig och skeptisk till allt vad tabletter heter när det gäller viktminskning och också komma ihåg att det inte finns några genvägar till att gå ner i vikt.
    Så äta hälsosamt, nyttigt och försöka att röra på sig minst 30 min/dag så händer det saker på sikt....

Svar på tråden Piller!