• Semlorna

Inbjudningskort, var?

Jag är inte speciellt pysslig av mig så vill inte göra mina egna inbjudningskort. Först hade vi tänkt köpa vanliga vykort men det har visat sig svårt att hitta bra. Nu funderar jag istället på om och isf vart man kan beställa enkla, personliga inbjudningskort någonstans utan att det kostar en förmögenhet?

Nån som har förslag på vad man kan skriva på inbjudningskorten förresten?

• Svar på tråden Inbjudningskort, var?
  • vinter2011

Vi fick precis hem våra idag, superfina!! Det är 40 stycken, tror det gick på 370 kr inkl frakt. Från Vistaprint. Enkelt och göra och bra kvalitet, jag betalade lite extra för att få korten med lite struktur. Så vistaprint rekommenderas!

• prinsessanogrodan

Vi ska beställa från kortdesign.se. Där kan du få ett prov gratis hemskickat innan du bestämmer dig.

• zunzilk

beställde oxå fr kortdesign. Supernöjd är jag med korten!

• Semlorna

Tack för tipsen!

prinsessanogrodan skrev 2010-09-22 10:38:49 följande:
    Vi ska beställa från kortdesign.se. Där kan du få ett prov gratis hemskickat innan du bestämmer dig.

Var inne och kikade på deras hemsida och det är nog lite för romantiskt och klassiskt för vår del.

vinter2011 skrev 2010-09-21 19:51:28 följande:
    Vi fick precis hem våra idag, superfina!! Det är 40 stycken, tror det gick på 370 kr inkl frakt. Från Vistaprint. Enkelt och göra och bra kvalitet, jag betalade lite extra för att få korten med lite struktur. Så vistaprint rekommenderas!

Ska titta lite närmare där, var några som nog kan passa både mig och min blivande.

• Semlorna

Malin H 84 skrev 2010-09-22 17:31:57 följande:
    Calligraphen?

Dyyyrt! Jag räknade ut att 20 kort+kuvert av sorten jag ville ha skulle gå på 1000 kr vilket är alldelles för mycket för min smak. Men väldigt snygga kort

• zunzilk

vi beställde 30 kort med kuvert och det gick på 600 kr. Billigt tycker jag. kortdesign.se

Svar på tråden Inbjudningskort, var?