• Ängla80

Fotoalbum-vilka är bäst?

Hejsan!
    Jag har precis valt ut ca 40 bilder som fotografen kommer att skicka i digital form på CD. Därefter har jag tänkt att beställa några förstoringar och kanske något på canvas. Sen vill jag också beställa ett fotoalbum eller en fotobok med alla bilderna, en på varje sida.

Var beställer man bäst en riktigt fin fotobok/fotoalbum?

Tacksam för rekommendationer. Har tidigare beställt från Extrafilm men jag tycker inte att deras fotoböcker är så fina för bröllopsfoton. Vill ha ett stort foto på varje sida.

Tack!

• Svar på tråden Fotoalbum-vilka är bäst?
  • fibobs

http://www.fujidirekt.se/fotobok/

Jag jobbar dagligen och gör böcker hos dem.
    De har fin kvalité och har ett lätt programm där du själv gör din bok. Det finns olika storlekar, allt ifrån A3 till A5.
    Min favorit är A3 liggande! Blir så maffigt. Där kan du lätt få plats med 1-2 bilder på varje sida. 24 upp till 72 sidor har du att välja på.
    Kan varmt rekommenderas.

• TomasH

Hej!

Jag kan rekommendera www.fotoklok.se

Deras Lay-flat fotobok är mycket snygg och har hög kvalité.  Snygg att ha som uppslag eller bild för bild. Snabb lev. åxå!

Jag har en sådan A4 och sidorna ligger helt plant, riktigt snyggt och proffsigt!

• Ängla80

Tack! Det finns så många olika på marknaden och olika tester visar olika favoriter.

• Sebastiána

Själv gillar jag Ifolor

Svar på tråden Fotoalbum-vilka är bäst?