• dr cosmos
    Äldre 19 Sep 11:52
    55655 visningar
    522 svar
    522
    55655

    Jag söker nya vänner i Gbg!

    Hej allesammans!


    Som rubriken lyder- jag söker nya vänner i Göteborgs-trakten. 


    Jag är en 25-årig kvinna, som bott utomlands de senaste 6 åren. Jag har tyvärr tappat kontakten med alla mina tidigare vänner, men ser samtidigt fram emot att träffa nya spännande bekantskaper. 


    Lite om mig:


    Jag bor tillsammans med min sambo, och våra två små hundar. Har precis läst klart till läkare. 


    Jag har många fritidsintressen, som ex. plocka svamp, gå på bio, dansa, fika, måla, gå på promenader, rida etc. 


    Jag röker/dricker inte, men tycker ändå om att gå ut och dansa. 


     (Det är lite knepigt att skriva en "kontakt-annons" på det här sättet... )


    Om det finns fler därute som skulle vara intresserade av att träffas över en fika- hör gärna av er! Kanske kan vi styra upp ett möte där vi är flera som träffas?


    MVH


    "dr cosmos"

  • Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!
  • Äldre 30 Jun 19:50

    haha, bra att jag skrev klart,
    det är på tisdag kl 17

  • planer­ingsda­x
    Äldre 3 Jul 21:58
    operfekt skrev 2011-06-30 19:50:49 följande:
    haha, bra att jag skrev klart,
    det är på tisdag kl 17
    ååå hade velat följa med men jobbar ju som vanligt men jag har semester v 28 och 29 om ni vill fika då just nu jobbar jag dubbelt både på äldreboendet och på trädgårn i göteborg men det är kul
  • Runi
    Äldre 3 Jul 22:48

    Synd att du inte kan följa med!
    v. 29 är jag ganska så upptagen med bröllop och bröllopsresa ;) Veckan innan får jag kolla om jag kan hinna. Beror lite på jobb och så. 

  • wiii
    Äldre 4 Jul 19:25

    ja det var tråkigt! 
    Allt bra med dig annars Planeringsdax? 

  • planer­ingsda­x
    Äldre 7 Jul 16:06
    wiii skrev 2011-07-04 19:25:54 följande:
    ja det var tråkigt! 
    Allt bra med dig annars Planeringsdax? 
    ja då här är allt bara bra känner mig lite stressad för att allt inte är fördigplanerat... men jag är ju ledig i 2 veckor och då ska allt vara klart.
  • wiii
    Äldre 11 Sep 10:29

    hej igen, Nu har tråden allt varit död ett tag, så kan det gå när några hittar varandra på facebook och msn istället!
    Hoppas att allt är bra med er?
    Hur går det för dig planeringsdax, borde vara dags snart va? (värdelös på att komma ihåg datum) 

  • Äldre 12 Sep 15:39

    Ja, nu var det länge sen det skrevs här, vem vet, det kanske dyker upp nytt folk också =)


     

  • wiii
    Äldre 12 Sep 17:24

    ja lite nytt folk hade allt varit trevligt! ( inte för att det på något vis är nåt fel på det "gamla" folket då ;P )

  • Äldre 12 Sep 19:12

    Haha, the more, the merrier?

  • wiii
    Äldre 12 Sep 21:35

    Precis! :D

  • planer­ingsda­x
    Äldre 27 Sep 11:35

    Så då var det gjort

    så här såg vi ut



  • Mustbe­andrea
    Äldre 15 Feb 16:21

    HEJ Töser! (o pågar!)

    Nu är jag medveten om dett detta är en gammal tråd, men jag väcker lite liv i den nu!

    Nu på fredag hade jag tänkt bjuda in lite folk till mitt crib på lite partaj! Är du sugen får du jättegärna titta förbi!

    Det är ett gäng andra tjejer och killar som jag också har bjudit in, som jag också hittade på en sida för nyinflyttade osv som heter Aktivitetssidan.se!, Så det kommer inte vara ni som inte känner en kotte!
    (Sedan kommerett gött gäng helsköna vänner till mig och sambon (Jag är ingen såndär tråkig "icke-singel"!!) Kommer bli skitroligt, det är jag säker på!

    Jag har bott här i snart 4 år, men minns så väl hur det var att inte känna en kotte, så jag tyckte det var en rolig grej att föra ihop lite folk!!

    Vi verkar bli ett stort, gött gäng!!

    Hör av dig om sugen att träffa lite nytt, kul folk!!

    Ni hittar mig på min facebook: mioochandrea@hotmail.com

    Kram Andréa

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!