• TheJohanna

    Var hittar jag låga skor som liknar dessa?

    Jag är ganska lång, lika lång som min fästman. Och på bröllopet vill jag inte vara längre än honom.. det räcker med att jag har en stor vit klänning, om jag dessutom är längre kommer han inte synas alls.


    Hittade i alla fall ett par jättefina låga skor men på Brandos finns dem inte i min storlek (och de kommer troligen inte få in dem heller).


    Frågan är därför: Är det någon som vet någon annanstans där man kan hitta dessa skor? Eller är det någon som  vet var man kan hitta några skor i samma stil?


    www.brandos.se/ambre-babzoe/balette-mask-white/a2892

  • Svar på tråden Var hittar jag låga skor som liknar dessa?
  • TheJohanna

    Tack för tipsen! Har kollat runt lite sidor nu men det finns ju så oändligt mycket och därmed så svårt att hitta.. Men ett par fina har jag fått fram iaf.. Nu är bara frågan hur mycket man kan lita på att färgen stämmer överens med verkligheten och att storlekar passar och sådär... Just brudskor är ju lite känsligt.. ska de vara vita så är det ju snyggast om de går i samma ton som klänningen..

  • TheJohanna

    Kännde bara att jag var tvungen ett par skor som jag hittade nu som jag blev blixtförälskad i...


    www.prettyballerinas.com/index.php&id=SES4c937a8f5018f&productID=45&colourID=865


    Vad tycker ni om dem?


    Jag tycker de är skitsnygga men kanske lite för dyra.. Tror ni att färgen kan funka ihop med min klänning som är ivoryfärgad (bild finns i mitt galleri)?

Svar på tråden Var hittar jag låga skor som liknar dessa?