• LSJS

tips på bra catering i eskilstunaområdet

Är på jakt efter bra och billig catering buffé för ca 80-100 personer i eskilstuna med omnejd. Det vore super om företaget även hyr ut vinglas och champagneglas då våran lokal ej har tillgång till detta. På buffén vill vi gärna ha både varm och kallskuren mat, typ grillspett, olika potatissallader och potatisgratäng samt sallader och röror.

20110528
  • Svar på tråden tips på bra catering i eskilstunaområdet
  • toast1madame

Jag rekommendera www.smorgasnissen.se i Örebro, Dom är suveräna på bröllop. Och underbart goda buffér. Har varit på en del bröllop där dom varit. Står på deras sida att dom också har uthyrning...

• KlaraV89

Vet inte om de här kör ut så långt men maten är iaf super så mak kan ju fråga dem
    carotte .se

• LSJS

Tack så mycket för tipsen! Båda ställena verkar himla bra, ska se om de dock kör ut så långt. Kan bli svårt med varmhållningen då det kök vi har tillgång till inte är byggt för att laga mat till 100 pers. Önskade vi hade ett sånt perfekt ställe här istan. Jag har hittat ett som jag vet är superbra men nu ska de byta ägare om 3 månader så då vet man ju inte hur det blir....

• Thulan85

Kolla med A&S catering i Kungsör. Vi har bokat dem till vårt bröllop och jag har bara hört gott om dem. Dessutom har de superbra priser och är jättetrevliga. De har en del färdiga buffeförslag på hemsidan men de sa att de gärna lägger till och tar bort rätter efter egna önskemål. De hyr även ut glas. Kostar runt 130kr/person.

Svar på tråden tips på bra catering i eskilstunaområdet