Brudmodeller sökes
Hej ! Jag söker ca 15 härliga brudar som är villiga och ställa upp för en prov hår och make up dag. Samtliga kommer att bli fotograferad och bilderna kommer och användas i min salong. Vid intresse ring Tina på Tel:0736420502.
Hej ! Jag söker ca 15 härliga brudar som är villiga och ställa upp för en prov hår och make up dag. Samtliga kommer att bli fotograferad och bilderna kommer och användas i min salong. Vid intresse ring Tina på Tel:0736420502.
Sökte på nummret på Eniro och fick fram en Changiz Safaei i Västerås. Är det i västerås som det kommer att vara?
Vilken del av landet handlar det om?
vart befinner du dig då?
Är med nyfiken :D
Jag är nyfiken men vill veta mer! Vart i landet gäller de?
Jag är också nyfiken
Kom igen nu TS, var är det nånstans?
*puffar*
Nej, se upp nu tjejer, alldeles för mycket har hänt för att man ska kunna lita på någon på nätet på det här sättet.
Håller med, blev lite misstänksam när jag fick ett helt annat namn än det som stod i annonsen.
Lite underligt också att TS inte svarat på inläggen än heller. Lägger man ut en sådan här annons borde man ju vara inne och titta ofta.
Hade en väninna som blev tillfrågad att vara modell för en Goth-tidning. Hon blev helt uppe i varv och allt verkade jätteserriöst och bra. Det tyckte vi rnt omkring henne med.
Men det gick väldigt väldigt illa och det har satt djupa spår i henne.
Så var alltid försiktig och kritisk på sånt här.
Att vare sig skriva vart eller för vilken salong det gäller får stora varningslampor att gå igång för min del. Är det seriöst menat och för ett riktigt företag så borde det vara mycket mer information som t.ex ett fullständigt namn. Nej tack!
Håller med föregående!!!! Allt verkar väldigt skumt - och eftersom TS inte har svarat så ska man nog dra öronen åt sig....