• MBLL

Ni som dekorerat med dekorväv på borden

Hej.
    Jag har fått för mig att jag vill duka med dekorväv eller liknande på borden till vårt bröllop...
    Tänkte se om det är någon som har förslag på vart man kan beställa det? Såklart är det en fördel om det inte är allt för dyrt...
    Ni som haft detta, hur brett har ni haft? Om ni har bilder så blir jag jätteglad om ni tipsar mig så jag kan titta=)

• Svar på tråden Ni som dekorerat med dekorväv på borden
  • sanela

jag köpte min på panduro,har ingen bild, men kolla på deras hemsida,annars har caligraphen rätt så fina

• MBLL

här kommer mailadressen: lundell_86@hotmail.com
    Vore jättetacksam för bilder maj bruden=)

Jag kollade lite på panduro, dom hade en fin där såg jag=) Men hur bred var den ni hade?
    Den jag kollade på var 30 cm, jag trodde först den var lite bredar och tänkte då att man kunde dela på den, med tanke på allt som ska få plats på bordet så tänkte jag att d räckte med en smal och att liksom bara ha dekorationerna på den... hm svårt...

• Moster Stina

KÖP VÄV PÅ GRANNGÅRDEN!!!

Superläckert, billigt och fint!
    Var på ett bröllop som hängt sånt i taket!
    WOW!
    Såg himmelskt ut!

• RockTroll

Fått tips om att blomsteraffärer brukar ha det då dom ofta dekorera med det i skyltfönster. Men dom kallar det för sizoflor. Ska tydligen vara billigare då rullarna är så breda att man kan dela väven på två :)

• MBLL

Tack för alla tips. Nu har jag lyckats hitta och det blev just på en blomsteraffär:). En rulle sizoflor 60cm bred med 25 meter på rullen kostade 400 och väven kommer ju delas på mitten. Om jag skulle köpt dekorväven på panduro som jag hittade skulle den kostat dubbelt så mycke....

• RockTroll
    MBLL skrev 2010-09-16 23:39:30 följande:
    Tack för alla tips. Nu har jag lyckats hitta och det blev just på en blomsteraffär:). En rulle sizoflor 60cm bred med 25 meter på rullen kostade 400 och väven kommer ju delas på mitten. Om jag skulle köpt dekorväven på panduro som jag hittade skulle den kostat dubbelt så mycke....
    Som hittat :) Jag ska också kolla på blomsteraffärer.
  • MBLL

Ja, d tyckte jag med=) Gör det, d är absolut värt en koll!

• RockTroll
    mape81 skrev 2010-09-17 20:22:25 följande:
    Här slutar det på typ 420:- med frakt för en rulle (60cm x 24m).De har så gott som alla färger och det tar 1-3 dagar efter betalning.www.sykompaniet.se/index1.html
    Tack för tipset :) ska nog beställa därifrån!
Svar på tråden Ni som dekorerat med dekorväv på borden