make up och hår
Hej, undrar hur nu ska göra med make upp och hår, känner ni någon bra i lund.Det kostar en del man är lite rädd att man ska se ut sim påskkäring. Provade bröllopssminknigen i Malmö för ett tag sen, men tyckte inte om den
Hej, undrar hur nu ska göra med make upp och hår, känner ni någon bra i lund.Det kostar en del man är lite rädd att man ska se ut sim påskkäring. Provade bröllopssminknigen i Malmö för ett tag sen, men tyckte inte om den
Har du testat Make-up-store? Där ska jag göra min
Själv tycker jag att man känner sig bäst själv,
jag sminkar mig själv och får det som jag vill ha det, dessutom är det gratis ;)
Jag var på Make upp store o det var lite extremt,foundation var inte rätt lagd, det såg ut som om jag hade doppat huvudet i den, och trots att jag sa att jag inte ville ha läppstift så tyckte hon att jag skulle ha den.Till slut var allting fel
När ska du gifta dig? Jag vet både frisörer och makeupartister i Malmö/Lund området. Skicka ett mail till mig med datum och så, så kan jag kanske hjälpa dig att hitta någon. nina_sjoholm@hotmail.com
Hej Sanela!
Jag kan hjälpa dig med en diskret sminkning om du vill. Hör av dig om du är intresserad :) Säg bara till vilket datum det gäller så.
Sköt om dig!