• BlivandeFru F

    någon som köpt tärnklänning från nojdis??

    Hej alla på BT,


    Skall gifta mig i juli nästa år och min syster ska själklart vara min tärna. Nu sitter vi båda och kollar på olika klänningar till henne på nätet inför att hon skall vara min tärna. Vi har hittat en underbar klänning på nojdis.se men vi vill veta om det är någon som har handlat från denna sida så att man inte kastar pengarna i sjön och blir lurad???


    Tacksam för er hjälp!!!


    Blir FruF 2011-07-30
  • Svar på tråden någon som köpt tärnklänning från nojdis??
  • nsdtr

    hej,, va inne o hittade en underbar tärnklänning ja oxå,, har heller ingen erfarenhet av företaget, men tyckte de hade lång leveranstid,, 7 veckor, men det kanske är normalt. finns det ingenstan där man kan kolla upp företag??

  • BlivandeFru F

    nsdtr: Ja, det är verkligen låmg leveranstid och det är en av sakerna som man drar örönen åt sig av....men vad vi förstod av deras hemsida så kan man får klänningen levererad inom 4 dagar om man betalar med kort....det är så konstigt att man kan få så kort leveranstid om man betalar direkt!!!


     


    Finns det inte någon där ute som har handlat av denna sida!!!


     


     

  • nsdtr

    ja det låter ju konstigt att de kan leverera på 4 dagar då, måste ju innebära att de har klänningarna tillgängliga ändå, varför tar det då 7 veckor annars?? Hoppas någon därute kan svara om de vet någe om företaget..

  • danicalifornia

    jag köpt ett strumpeband från dom via tradera, det kom efter 3 dagar som utlovat och va jättefint!! dom hade bara fått bra omdömmen på tradera!!

  • MichaB

    har oxå handlat av dom på tradera, det va inga problem alls, fick min vara inom ett par dagar efter betalning....

Svar på tråden någon som köpt tärnklänning från nojdis??