• Fröken Skruttis

Bruduppsättning i Göteborg

Är nu lite osäker på min frisör då jag har hört från flera hålla att folk har varit missnöjda. Och letar nu med ljus och lykta efter en ny frisör. Jag vill ha motsatsen till Bobby Oduncu i Stockholm...fast i Göteborg. (skämt åtsido) Någon som VET vad dom gör! Tack på förhand.

• Svar på tråden Bruduppsättning i Göteborg
  • Happypuppy

Hej!

Är inte gift (än), men när jag skulle på bröllop för några år sedan gick jag till min frisör. Han pratade med en av tjejerna på salongen och hon hjälpte mig. Var supernöjd med frisyren och jag kommer säkert gå dit när bröllopet väl blir av. De är inte inriktade på bröllop, men sååå duktiga. Du kan ju prata med dem och se vad du tycker..

Prata med David på Christer's i Kompassen och säg att Lollo har skickat dig. Han kan säkert hitta rätt tjej för dig.

Lycka till!!

• Gurran

Jag har gått hoss Daniella på Salong Zebra i 7 år och har alltid varit jättenöjd. Hon har mycket idéer och är alltid ärlig och säger om man kommer passa i en viss frisyr. Hon ska självklart göra min bruduppsättning!

• Tahire

gå in o kolla på min galleria

• Erienne

Jag gjorde min bruduppsättning på Salong Viktor (de fixade sminkningen också) och jag tyckte de var otroligt duktiga. Jag hade en konsultation innan och frisören hade många bra tips och förslag samtidigt som hon verkligen lyssnade på hur jag ville ha det. Jag tyckte det var jättesvårt att välja en frisör men efter att jag hade varit där och pratat med dem kändes det helt rätt. Och jag blev supernöjd med resultatet. 

Svar på tråden Bruduppsättning i Göteborg