• Uppsalabrud 2011

    Bröllopshemsida med lösenord

    Som rubriken lyder: vi vill hemskt gärna göra en bröllopshemsida så att vi slipper delge våra gäster all info på inbjudningskortet samt fortsätta ha en kontinuerlig dialog med de fram till bröllopet MEN vi vill inte att vemsomhelst ska kunna ha tillträde till den hemsidan, därför frågar jag er som vet. Vilka av de sidor som erbjuder denna tjänst erbjuder även en lösenordskyddad variant?
    Tack på förhand

  • Svar på tråden Bröllopshemsida med lösenord
  • Moemoe

    Jag har tittat på lite olika sidor och det verkar som att de flesta har en funktion med lösenord så att man ska kunna ha det lite privat. www.weddingannouncer.com har så att man kan skydda hela sidan eller visa delar av sidan.

    Lycka till!

  • themandys

    Om ni gör er egen hemsida kan man lätt lägga in en sådan funktion.


    Vi valde dock att ha vår hemsida öppen för att lätt kunna dela ideér och inspiration med andra :)


    kika gärna in om du vill på: www.themandys.com/

  • Uppsalabrud 2011

     


    themandys skrev 2010-10-01 15:57:57 följande:
    Om ni gör er egen hemsida kan man lätt lägga in en sådan funktion. Vi valde dock att ha vår hemsida öppen för att lätt kunna dela ideér och inspiration med andra :) kika gärna in om du vill på: www.themandys.com/

    Jättefin hemsida! vem av er är programmeraren? ;)

  • themandys
    Uppsalabrud 2011 skrev 2010-10-01 17:53:08 följande:
      Jättefin hemsida! vem av er är programmeraren? ;)
    Tack för mycket! :) Min fästman är webbdesigner så han byggde sidan och jag har skrivit texterna, designen kom vi på tillsammans efter att ha kollat runt efter inspiration på nätet. Om du vill kan han säkert komma med bra tips på säkra och smidiga lösenordsfunktioner!
  • La Litchi

    Themandys: Vet du om man kan lösenordsskydda alla hemsidor i princip? Även t.ex. weebly?

  • themandys

     


    La Litchi skrev 2010-10-01 19:04:05 följande:
    Themandys: Vet du om man kan lösenordsskydda alla hemsidor i princip? Även t.ex. weebly?

    Hmm, vet inte riktigt men jag kan höra med fästmannen när han kommer hem. Skriv gärna ett inboxmeddelande och påminn mig så lovar jag att kolla upp det ;)


     

Svar på tråden Bröllopshemsida med lösenord