• Svar på tråden Vigdes i solsken mitt på torget!
  • fibobs

    Oh, tack! Visst är dom fina....och många fler sånna finns det :)

  • Villemoa

    Det är så kul att titta på andras bröllopsbilder, man blir så påmind av sitt eget att man då genast måste titta på dem

  • fibobs

    Ja, vi är så nöjda med bilderna.....och väntar med spänning på resten Vår fotograf redigerade ett 40tal bilder som vi fick på festen på kvällen, resten kommer inom kort. Men han gjorde ett sådant bra jobb.
    Vi bara går omkring och ler :)
    Vilken dag!

  • ClaraH

    Jättefina bilder! Ser ut som de är tagna i Gamla Linköping. Gifte ni er på torget där? Vilken fotograf valde ni?

    Vi ska gifta oss på Dahlbergs Café också i Gamla Linköping

  • fibobs

    Tack ClaraH, ja vi gifte oss mitt på torget...coolt med alla turister som stannade och tittade och lyssnade...vi hade ett par som sjöng för oss.
    Herr Dahlberg själv stod faktiskt och kikade....hihihi.
    Fotografen heter Bruno Basiq.....helt klart den bästa :)

  • ClaraH

    Vad snabbt ni fick bilderna, det verkar bra. Jag ska kolla upp den fotografen Hur långt innan bokade ni? Måste fråga var du gjorde hår och make up också och om du var nöjd?

    GRATTIS glömde jag ju att säga!

  • fibobs

     


    ClaraH skrev 2010-08-30 15:42:27 följande:
    Vad snabbt ni fick bilderna, det verkar bra. Jag ska kolla upp den fotografen Hur långt innan bokade ni? Måste fråga var du gjorde hår och make up också och om du var nöjd?GRATTIS glömde jag ju att säga!

    Bilderna satte han sig vid vår dator hemma och fixade till medans festen satte igång. Tog kanske 30 minuter!!!
    Han gjorde även ett bildspel som vi spelade upp på projektor under kvällen. Vi hade bokat honom redan förra hösten.
    Make up fixade jag själv, med lite lösögonvippshjälp av min frisör, som förövrigt kom hem till oss på morgonen och gjorde mig och våra tjejer!
    Allt.....ja allt var perfekt.

  • fibobs

     


    MaddeåMats skrev 2010-08-30 13:13:42 följande:
    Stort GRATTIS!

    tack! :)

Svar på tråden Vigdes i solsken mitt på torget!