Tips på div saker i Skellefteå med omnejd
Kommer att gifta mig i juli 2011.
Är det någon som har koll på någon bra frisör, sminkning, fotograf odyl i Skelleftetrakten?
Kommer att gifta mig i juli 2011.
Är det någon som har koll på någon bra frisör, sminkning, fotograf odyl i Skelleftetrakten?
Har bott som ung i Ske-å och har en del kontakter där fortfarande. Frisörerna eller Clive Russel är de två bästa frisörsalongerna och de hjälper även till att ordna smink. Jag vet att Fotograf Marianne har varit populär och jag har sett fina bilder hon tagit, bla från min systers bröllop.
Kan rekommendera Ricke.nu, hans foton är helt suveräna och lite roligare. Som frisör kan jag rekommendera Madde på hair&face hon är fenomenal. Lycka till!!
Tack! Då ska jag kolla upp dessa!
Här har du en nybliven fru från Skellefteå
Jag sökte tips innan vi gifte oss men hittade nästan inget från Skellefteå.
Vi hade Marianne och är jättenöjda med bilderna....hon lyssnade verkligen in vad man ville och var bra på att få oss att slappna av.
Frisörerna och Clive Russel är ju populära salonger, personligen fick jag mitt långa hår förstört för lång tid pga misslyckad färgning på Clive Russel så där sätter jag inte min fot igen.
Efter tips från flera håll gick jag slutligen till Viveka på Snygg.....jag kunde inte ha blivit mer nöjd med färgningen, håret, bemötandet...kanon!! Hon gjorde även sminket och det var perfekt, mkt bättre än när jag blev sminkad på Mace up store några veckor innan. Hon hjälpte såklart även till med påklädning och puder på gubben Det är ju en mindre salong och det personliga tillalar mig
Vill du ha fler tips om annat så har jag scannat av Staan...hehe
Vad bra, en nybliven brud från Skellefteå, precis vad vi behöver. Jag gifter mig nu i Oktober och det mesta är ordnat, men lite småfix är kvar. Vart beställde ni maten? Vi ska göra förätten själva och har tänkt ev anlita tyske kocken, då vi vet att maten är god där. Hoppas på lite tips från dig. Hoppas du fick ett underbart bröllop =)
Milan10>> Vi hade ett litet bröllop som överträffade alla våra förväntningar och drömmar Gifte oss den 14 aug i 28 graders värme vid Bureälven utanför fiskekapellet.
Vi beställde maten från Din Fest i Skelleftehamn. Vi hade oxå Tyske Kocken som alternativ men jag tyckte det kändes väldigt opersonligt fast jag oxå hört att det ska smaka gott. Från Kicki på din fest fick vi direkt ett otroligt engagerat och bra bemötande. Dom har inga fasta menyer att välja mellan utan man sätter sig ner och diskuterar tillsammans fram vad man vill ha. Vi hade för och varmrätt och det var stora portioner och väldigt välkomponerad mat.
Så kul med fler tips!
Ska kolla upp "Snygg" någon dag, aldrig fel med lite personligare bemötande.
Jag har ätit mat både från Tyske Kocken och Din fest. Supergott från båda ställena
Man blir verkligen sugen att ordna allt NU!!!
Pyrro>> kommer ni från Bureå?
Vi bor i Yttervik
Ok, vi bor i Bureå