• sms å fotboll

    Någon som ska beställa från Calligraphen? (dela på frakten)

    Är det någon som ska beställa från Calligraphen?


    Jag är lite förtjust i deras etiketter med namn på men det är ju helt galet att beställa enbart dem eftersom frakten är svindyr (i förhållande till priset på etiketterna). Är det fler som känner så jag så kanske vi kan gå ihop och dela på frakten?

  • Svar på tråden Någon som ska beställa från Calligraphen? (dela på frakten)
  • Alorna

    Du kanske ska lägga till vart du bor om du vill att någon ska nappa :)

  • sms å fotboll
    Alorna skrev 2010-08-26 12:06:51 följande:
    Du kanske ska lägga till vart du bor om du vill att någon ska nappa :)

    Tänkte att det kanske inte spelade såååå stor roll men visst :) Jag håller till i nordöstra Skåne :)

  • TalisQualis

    Jag köpte ett strumpeband av dom, men mailade innan och sa att jag absolut inte tänkte batala så dyr frakt (ja menar strumpebandet kosta ju 90kr och frakten betydligt mer än så) och då sa dom ok, vi skickar de till dig för en frakt på 30 kr istället.


    Så om ingen vill dela på frakten med dig så maila dom!

  • sms å fotboll
    TalisQualis skrev 2010-08-26 12:30:12 följande:
    Jag köpte ett strumpeband av dom, men mailade innan och sa att jag absolut inte tänkte batala så dyr frakt (ja menar strumpebandet kosta ju 90kr och frakten betydligt mer än så) och då sa dom ok, vi skickar de till dig för en frakt på 30 kr istället. Så om ingen vill dela på frakten med dig så maila dom!
    Åh, tack för tipset!! Jag vill ju bara ha lite ettiketter för 60kr... :)
  • TalisQualis

    Eller hur! Galet dyr frakt när man skall handla "småsaker". Det borde dom fixa till tycker jag!

Svar på tråden Någon som ska beställa från Calligraphen? (dela på frakten)