kort med flikar?
hej!
finns det färdiga kort med flikar (kombinerat ort med flikar som viks ihop som ett kuvert?) att köpa? vart? eller gör man dom själv?
hej!
finns det färdiga kort med flikar (kombinerat ort med flikar som viks ihop som ett kuvert?) att köpa? vart? eller gör man dom själv?
Googla efter pocketfolds så kanske du hittar något. Jag tänkte göra våra själv. :)
konvolut heter de ibland också
Jag tror att det finns på t.ex. Panduro. Kolla deras hemsida eller gå in i nån av deras butiker om det finns i närheten av där du bor och fråga. :)
tusen tack för svar. nu har jag hittat på panduro, men dom hade ju bara mespastell. men jaja hottar upp kortet med lite guld och pärlemordetaljer så blir det nog bra ;)
jag undrar så vart man kan få ta del av de där inkido eller vad dom heter, har mailat och frågat efter återfrsäljare i min närhet men inte fått något svar än. dom hade ju raffiga konvolut i massor av härlig färger.
som sagt tack för hjälpen!
www.mycards.se har konvolut, och skulle du råka finnas i stockholmsområdet finns inkidos konvolut på Skapa hobby (Hornsgatan vid Mariatorget). Jag tror att Matton också har.