• tingeling11

present till gästerna

Hallå hallå! Vad tänker ni ge era gäster för presenter? ni som tänker ge. vi tänkte ge någon liten fin gåva vid bordet.

• Svar på tråden present till gästerna
  • Joseful

jag har gjort små askar och limmat på lila (en av vår temafärg) sidenband på och sen ska vi lägga i ivory och lila hjärt godisar i, våra brudnäbbar som är med kommer även få varsit halsband.

• Skumboll

Jag ska baka macarons och ge till gästerna. Billigt och hyfsat enkelt, hoppas gästerna uppskattar det bara. 

• opy

jag har köpt jättgulliga silverstolar från sweeties.se som är som en ask...typ:p som vi ska lägga lite godis i och det använder man även som placeringskort. allt i ett

• Lúz de mi vida
    opy skrev 2010-08-23 21:53:47 följande:
    jag har köpt jättgulliga silverstolar från sweeties.se som är som en ask...typ:p som vi ska lägga lite godis i och det använder man även som placeringskort. allt i ett
    Dom är ju jättesöta! Hur många gäster ska ni ha? Jag tittade också på dom, men tycker att det blir lite för dyrt till 110 gäster. Det fanns dock en rosaprickig ask som var lite billigare.. Vad ska du fylla dom med?
  • opy
    Lúz de mi vida skrev 2010-08-26 18:59:45 följande:

Dom är ju jättesöta! Hur många gäster ska ni ha? Jag tittade också på dom, men tycker att det blir lite för dyrt till 110 gäster. Det fanns dock en rosaprickig ask som var lite billigare.. Vad ska du fylla dom med?
    Vi blir 108st, och jag tyckte också det skulle bli lite dyrt, men bestämde mig för att det var värt det
  • Äppelkärna
    Lúz de mi vida skrev 2010-08-26 18:59:45 följande:

Jag köpte de rosaprickiga och mjukrosa satinband till, är helt ljuvligt vackra! :) Var lite osäker först, men bestämde mig för att chansa på det billigare alternativet och jag är supernöjd.
Svar på tråden present till gästerna