• Inglis
    Äldre 23 Aug 17:22
    6291 visningar
    8 svar
    8
    6291

    Någon som haft bröllops fotograf Anna Hult?

    Någon här som har fotats av bröllops fotograf Anna Hult i Göteborg? tack tack för svar/Inglis

  • Svar på tråden Någon som haft bröllops fotograf Anna Hult?
  • Inglis
    Äldre 24 Aug 19:24
    #1

    Ingen här som haft bröllopsfotograf Anna Hult eller kan berätta om henne? Man vill ju inte köpa grisen i säcken...

  • 201001­09
    Äldre 25 Aug 18:46
    #2

    Förstår varför du frågar... Väldigt rörig hemsida, fick mig i alla fall att lämna

  • Panton
    Äldre 6 Sep 14:30
    #3

    En kompis till mig fotograferades av henne på sitt bröllop. jag kan bara säga så här-fundera kanske på någon annan om du inte vill vänta LÄNGE på fotona. Mycket nerver gick åt innan de tillslut blev klara...

  • Inglis
    Äldre 27 Sep 21:38
    #4

    Orolig vill man ju inte behöva bli så då får det bli en annan.

  • Panton
    Äldre 20 Dec 12:00
    #5

    Har fått höra mer. Backa!

  • Rosapa­ul
    Äldre 1 Dec 16:23
    #6

    kkkklllllllklkkkllllllllllll  ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

  • Äldre 21 Jan 18:06
    #7

    Jo jag har haft möjligheten att få vara med Anna Hult på ett fotouppdrag. Hon är fantastiskt duktig på att fånga den exakta känslan ur människor själar. Gå gärna in och titta på hennes youtube klipp. Sök på Anna Hult.

    Henne kan jag varmt rekommendera.

  • Äldre 17 Feb 09:42
    #8
    +2

    Hejsan allihopa,

    Jag skulle vilja ge er som är brudpar ett tips. När ni frågar om en fotograf är bra eller dålig här på forumet, tänk på att det finns många konkurrenter som gärna lägger in negativa omdömen bara för att slå konkurrenterna ur vägen.

    Mitt råd är att skapa er en egen uppfattning om fotografen genom att boka ett möte. Det finns många duktiga fotografer där ute som jag ser få massor av skit här inne vilket inte är rättvist. Tänk också på att det finns många amatörer som är mycket duktiga.

    Framför allt har ni ögon att titta med så kolla på deras bilder.

    Bara för någon säger att denna är bra eller denne är dålig betyder det inte ett skit här inne. 

    Lycka till


    Bröllopsfotograf Jens C Hilner
Svar på tråden Någon som haft bröllops fotograf Anna Hult?