Pullan88 skrev 2010-08-22 08:18:55 följande:
Många bra idéer ni har! Hehe och det här med rulla tummarna är rätt kul, jag kommer säkerligen bara springa runt och stressa och absolut inte kunna sitta still om jag får lite tid över.. Hur ÄTER man lunch egentligen? Vad äter man? Tänk om man spiller på klänningen! Jag är nervös för att allt ska hända mig! För man har klänningen på sig innan man gör frisyren eller hur är det? eller kan man ta på sig den efteråt?
Frågan är hur mycket man äter alls, jag känner ju migsjälv och kommer vara apnervös så jag kommer nog max få i mig en yogurt eller liknande. Det blir nog ingen dagens direkt

Och precis som du fått svar redan så tar du på dig klänningen efter håret och sånt är klart.
Pullan88 skrev 2010-08-22 08:57:01 följande:
ÄR det läge då att sminka sig hos frisören när hon gjort färdigt håret? Jag hade tänkt göra det själv tror jag,, vad kostar det om någon sminkar en och blir det bättre tror ni?
Ja det ska jag göra iallafall, att man gör håret först och sminket sen. Priset är väl lite beroende på vem du väljer att göra det hos. Men runt 2500 för hår och smink?

Och jag vill iallafall bli sminkad både för att man vet att det blir bra, så man slipper tänka på det. Och sen också för att jag tror att jag kommer vara så nervös så risken är att jag inte har någon koll alls när man väl ska sminka sig. Då känns det bättre att någon som jobbar med det sköter det och så kan jag bara luta mig tillbaka och veta att det blir bra