• Motorbruttan

Någon mer som är Gräsänka?

Tjena alla!

Är det någon mer än jag här som är gräsänka? Min BM åkte på träningsläger till Danmark idag som jag också skulle ha åkt om det inte hade varit för att jag skadade mig i somras. 

Grät floder redan innan han hade åkt och så fort jag tänker på han nu så gråter jag. Saknar honom SÅ!!!! 

Han lämnade sin använda t-tröja med hans parfym på, hans tröja som jag älskar. han skrev tom ett litet gulligt brev innan han åkte.

Någon mer som är ensam?

Kram på er!!!

• Svar på tråden Någon mer som är Gräsänka?
  • Glamourama

Hej!
    Vet hur det känns, har en bm som reser mycket utomlands i sitt nuvarande jobb.
    Känns så trist och ensamt. Men vi brukar ha mkt kontakt via e-mail,sms och telefonsamtal. Får jätte fina presenter när han kommer hem, men jag skulle hellre ha honom hemma. Hoppas att hans nya arbete kommer att betyda mindre resande.
    Håll ut! Du kommer att klara det!
    Ta hand om dig!
    Kram

• Motorbruttan

Jo, jag hoppas jag kommer klara det. Jag skadade knät ganska illa i somras så jag har svårt att klara mig själv så jag har svårt att stå och gå. tyvärr har inte min BM tillgång till e-post, och det blir dyrt om man ska hålla på att smsa och ringa. men jag ska iaf få minst 2 sms om dagen

Tack!

Hoppas du får ha din bm hemma lite mer

Kram

Svar på tråden Någon mer som är Gräsänka?