• MBLL

Vad ska ni ha för skor?

Jag ska gifta mig i december och har nu äntligen för andra gången hittat min drömklänning, efter att ha fått leta upp en ny då det blev strul med leveransen på den första jag valde.
    Nu har jag börjat fundera på vad jag ska ha för skor på den stora dagen.
    Först och främst fudnerar jag över hur man gör på vintern, det kan ju vara kallt, har ni två par skor och byter eller kör ni med samma hela tiden?
    Sne undrar jag vad ni har för typ av skor? Jag är inte så sugen på att ha traditionella vita brudskor om ni förstår hurdana jag menar. Vad kan man ha mer? Måste man ha vita?
    Vore tacksam för svar och gärna om ni har bilder i era gallerier.

Hälsningar Maria

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor?
  • Wedding2012

lite kallt med barfota om det är på vintern =)

• elefi

Ska ha ivoryfärgade skor med svart spets ovanpå...finns på brandos.se högkilklack ..passar min klänning perfekt då den är ivoryfärgad...så snyggt!!

Man kan ha vilken färg som helst på skorna kan ta nåt från sitt färgtema om man har det!! Nåt som är snyggt är kornblåa skor..
    Lycka till !!!

• J3nny

Åh, jag tror jag hittade ett par möjliga brudskor på brandos, och så fanns de inte i strl. Så typiskt.

• Wedding2012
    elefi skrev 2010-08-19 10:48:10 följande:
    Ska ha ivoryfärgade skor med svart spets ovanpå...finns på brandos.se högkilklack ..passar min klänning perfekt då den är ivoryfärgad...så snyggt!!Man kan ha vilken färg som helst på skorna kan ta nåt från sitt färgtema om man har det!! Nåt som är snyggt är kornblåa skor..Lycka till !!!
    vilken bra sida! skit snygga skor, lite dyra kanske men snygga =)
  • MBLL

Tack för alla svar, de uppskattas verkligen! Imorn ska jag ut och kolla i lite skoaffärer så får vi se om jag hittar nåt som faller mig i smaken...

• Lara C

Jag ska ha rosa skor. Köpte dem innan jag köpte klänningen, men blev så överförtjust i dem att jag var tvungen att ha dem Jag kommer att matcha buketten med skorna, även om skorna nu inte kommer att synas så mycket eftersom klänningen är lång.

• Fenixx

jag ska ha ett par matt guldfärgade ballerinaskor som passade så bra in till vårat tema. finns bild i galleriet.

• naturtanten

Wedding2012 skrev 2010-08-19 10:41:23 följande:
    lite kallt med barfota om det är på vintern =)

haha jopp de e sant... kan lätt tänka mig vita uggs på vintern.. mmm skönt o fortfarande ingen skoskav ;)

• Retrobohem

Jag ska ha ballerina eller platta remsandaler i guld. Men på vintern kan det vara fint med en romantisk mormorskänga i benvitt, kanske med spetsdetaljer upptill eller spetssnören, beror ju på vilken stil ni ska ha. Är det inte snö kan du ju ha vilka fina som helst som inte är öppna i tån eller hälen bara, så mkt ska du ju inte gå ute. Kanske några med lite mer tyg eller skinn som inte känns så somriga.

• MBLL

Tack igen för alla tips, verkligen kanon att kunna läsa om hur ni andra tänker.... Idag har jag varit iväg och kikat på lite skor, hittade ett par röda som jag fastnade för, de är dock lite öppna i tån och ganska hög klack, jag ska fundera lite så får vi se om jag kommer fram till nåt=P

Svar på tråden Vad ska ni ha för skor?