Gifta sig i smyg! Vill ha tips på var??
Hejsan! Vi är sugna på att ta me oss barn och våra vänner och gifta oss.
Någon som har några tips på var elr kanske kan ni dela med er era bröllop?
Hejsan! Vi är sugna på att ta me oss barn och våra vänner och gifta oss.
Någon som har några tips på var elr kanske kan ni dela med er era bröllop?
Skagen?
Har ni gift er där? Nått att rek?
Mallorca nån?
Nu i oktober åker vi till New York (central park) och gifter oss i smyg! Jag berättar gärna mer om du är nyfiken
Ja gärna! Berätta!
Paris!! Det är ju världens mest romantiska stad. :)
Sorrento/Italien!
Jag hade tänkt mig Mallis elr danmark.
Ingen som har gift sig där o har några tips?
Vad vill du veta? Jag skulle kunna babbla på i evigheter!
Jag tror jag sett nån tråd i stil med "vi som gifter oss på mallorca" eller nått, kika om du hittar så kan du nog få lite mer "kött på benen" när det gäller de Danmark har jag ingen aning om. Det ända jag kan nått om är NYC :-P
inte vi själva, men min morbror åkte och gifte sig i skagen på smygbröllop.
finns ju även en svensk kyrka där om man nu vill det. är ju jättefint där.
Kreta! Vi gifter oss i smyg på Kreta i nästa vecka genom Svenska Kyrkan i Aten. Jag, min blivande man och våra två barn. Ingen annan vet någonting. Svenska Kyrkan har några datum varje år som de har möjlighet att genomföra vigslar på Kreta och på Rhodos, förutom i Aten då förstås. Mer info på deras hemsida: http://www.svenskakyrkan.se/default.aspx?di=261081&ptid=0
Jag har hoppat in i den här tråden, fast den handlar om vigslar på Mallorca... Där kommer jag berätta om allting när vi kommer hem. Där finns infor om vigslar på Mallis också.
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3790117.html
kollade precis skagen... svenska kyrkan ska tydligen lägga ner sin verksamhet där... förstår inte liksom varför, stället lär ju vara jätte populärt ju :(
Såg i någon annan tråd att någon rekommenderade detta företag: www.parisbrollop.com