• galeas­en
    Äldre 9 Aug 14:05
    10153 visningar
    21 svar
    21
    10153

    Två Live - Grymt bra band!

    Hade ett helt fantastiskt bröllop i lördags (7/8 2010)!
    En helt underbar dag där allt var helt perfekt!!

    På vår bröllopsfest hade vi bandet "Två Live" och jag måste få bara få säga:
    De var helt grymma! Vi var 98 st på bröllopet och alla var i stort sett uppe och dansade hela tiden. Förutom då vi var tvungna att svalka av oss lite ...
    Ett toppenband som verkligen lever upp till förväntningarna.
    Alla gäster har kommenterat hur bra bandet var. De spelade mycket blandat, och som jag brukar kalla det "Sjunga med musik".

    Jag hittade bandet här på BT. Ni som redan har de inbokade - Grattis till er!
    Ni som funderar på ett kanonbra band som får alla på gott humör. Boka Två Live.

    Kram från en lycklig fru!!

  • Svar på tråden Två Live - Grymt bra band!
  • galeas­en
    Äldre 24 Aug 21:04
    #11

    Har varit på en underbar bröllopsresa i Grekland o har därför inte kunnat svara förräns nu.

    De hade musik som de spelade i pauserna, det var inget vi behövde fixa. De hade typ 2-3 pauser á 10 min tror jag. Det beror tydligen på hur länge de spelar.

    Mvh Malin

  • Zarah8­1
    Äldre 24 Aug 21:55
    #12

     


    mikmon skrev 2010-08-10 00:28:01 följande:
    fick också det priset. Tycker att de har ökat på i pris ganska rejält sedan jag läste om dem för första gången bara, lite trist. Får se om vi tar dem, har fått två andra offerter där de bara tar 5000:-...

    Vilka e det ni har fått offerter ifrån? Vi ska gifta oss i Laholm så vi letar efter ett band där i närheten.

  • mikmon
    Äldre 24 Aug 22:38
    #13

    De vi har hört med är från Göteborg, vet inte om de åker längre och då blir nog kostanden dyrare och de ska ev. ha boende också:/
    Får man lov att lägga in en annons man hittat här på ett band, eller är det att göra reklam då??Tror nämligen inte de har ett namn...

  • mica82
    Äldre 9 Sep 09:32
    #14

    åååh va bra de var! ´De spelade på vår bröllopsfest den 4/9. Kan varmt rekommendera dem! Härliga killar!

  • Zarah8­1
    Äldre 9 Sep 15:08
    #15

     


    mica82 skrev 2010-09-09 09:32:20 följande:
    åååh va bra de var! ´De spelade på vår bröllopsfest den 4/9. Kan varmt rekommendera dem! Härliga killar!

    Var gifter ni er? Vad kostade dem? Vi ska gifta oss i Ysby utanför Laholm.

    Hur länge spelade dem?

  • mikmon
    Äldre 9 Sep 17:51
    #16

    Så, vi bokade Tvålive ändå. Vågar inte riskera att ta ett band vi inte känner till, till en sån viktig dag. Så nu hoppas jag att de är så bra som alla säger!!:)

  • mica82
    Äldre 9 Sep 18:48
    #17

     


    Zarah81 skrev 2010-09-09 15:08:13 följande:
      Var gifter ni er? Vad kostade dem? Vi ska gifta oss i Ysby utanför Laholm.Hur länge spelade dem?

    Vi gifte oss i GBG. Vet faktiskt inte hur rörliga de är... vi betalde 6000 kr för ca 4 timmar ( jag tror de var så länge iaf). Men de har höjt priset nu vad jag har förståt så kanske 7000?

  • mikmon
    Äldre 9 Sep 18:54
    #18

    de kostar 6500:-, vi bokade förra veckan och då sa de det ialafall. Sen kanske de höjer till årsskiftet så boka innan det så ni får det lägre priset!

  • snart fru sörens­son
    Äldre 21 Sep 14:54
    #19

    Jag kan bara intyga vad alla andra som haft TvåLive skrivit. Ett proffsigt band som var väldigt lyhörda på vad alla ville ha. Jag kan verkligen rekommendera dem, och vi hade inte kunnat gjort ett bättre val.

  • Yvette Olsson
    Äldre 21 Oct 15:53
    #20

     


    snart fru sörensson skrev 2010-09-21 14:54:45 följande:
    Jag kan bara intyga vad alla andra som haft TvåLive skrivit. Ett proffsigt band som var väldigt lyhörda på vad alla ville ha. Jag kan verkligen rekommendera dem, och vi hade inte kunnat gjort ett bättre val.

    Kul! På lördag är det vår stora dag, och vi har också bokat TvåLive! Hoppas att allt går bra och att bandet lever upp till förväntingarna.

  • Yvette Olsson
    Äldre 27 Oct 12:57
    #21

    TvåLive var fantiskt bra, de gjorde hela skillnaden kändes det som. Hade inte varit alls lika roligt utan ett bra liveband. Rekommenderas!

Svar på tråden Två Live - Grymt bra band!