Tackkort???
Har ni något bra alternativ att tipsa om?? Helst inte för dyrt.... Hur snart ska man skicka dom?
Har ni något bra alternativ att tipsa om?? Helst inte för dyrt.... Hur snart ska man skicka dom?
vi tog från optimalprint. tyckte de var jättefina
Min sambo tyckte inte vi skulle skicka tackkort utan skicka bilder på oss under bröllopet, men jag tyckte det kändes lite konstigt, dels för att det är väl inte mer än rätt att skicka tack kort och dels så har dom ju varit där och tagit massa bilder själv... ;)
korthuset och likande har ju enkla kort som är som ett fotografi med ett vitt fält där man skriver tack. De brukar vara rätt billiga har jag för mig.
Ska också beställa från optimalprint men har beslutsångest över vad man ska skriva i kortet! Tips!!?
På frågan hur pass snart tackkorten ska skickas är väl svaret; så snart som möjligt. Ska man ha foton i dem, vilket de flesta har, vad jag vet, så brukar man väl skicka korten så fort man fått sina foton.
Vi beställde våra på qpix.se och blev hur nöjda som helst! Snabb leverans och bra priser.
Kanske: Billigare att köpa helt vita dubbelkort/kuvert och montera in ett eller två foton á 65 öre. Man kan även skriva ut "Tacket" på ett fint papper som man sen monterar i kortet om man inte vill skriva för hand.
Vi kommer beställa våra från Vistaprint!
Jag kan rekommendera crimson .se