• bröllop20110702

Beauty-Care i Kista, permanent hårborttagning

Hej, någon som testat permanent hårborttagning på salong Beauty-Care i Kista? (www.beauty-care.se) Har bokat tid för konsultation och undrar om någon vet om det är en bra salong eller inte? 

• Svar på tråden Beauty-Care i Kista, permanent hårborttagning
  • ninni1977

Hej

jag o min syster har varit på behandling hårborttagning på beauty care i kista, jag rekommenderar verkligen stället. Dem har så fräscha lokaler, trevlig personal, bra priser och jag är nöjd med behandlingen oxså(hårborttagning). Har gjort 3 ggr på benen o armarna, jag behöver gör nog 3 ggr till. Hoppas att du blir nöjd, hör av dig om du undrar nåt.

• weddinginlove

Tänk på att det ska gå minst en månad mellan behandlingarna, så "hårfri till sommaren" som det står i annonserna stämmer inte.

Bättre att vänta 6veckor mellan behandlingstillfällerna så dom vilande hårsäckarna kommit upp.

Jag var inte där men har laserbehandlat både under armarna och bikini 8-9gånger och är inte hårfri!! Det är inte mycket kvar men jag är inte slät och fin som jag hade hoppats på efter att ha lagt ut så mycket pengar som det ändå blir.
    Han som laserbehandlade mig sa att det är olika hur många behandlingar man behöver och det finns inga garantier.

Nu vaxar jag det lilla jag har och det kan jag göra ett halvår innan jag kommer upp i den summan 1 behandling kostade.

• bröllop20110702

Jag var där och har nu gjort tre behandlingar. Är supernöjd!

Svar på tråden Beauty-Care i Kista, permanent hårborttagning