• MaybeBride09

    Problem med tärnklänning

    Jag har ett litet eller ganska stort problem. Skulle från början ha bara en tärna, min stora syster. Men sen kom jag på att det kanske inte är så snällt mot min lillasyster så hon ska också vara tärna nu. Vilket är vad jag ville från början så.


    Men då kommer vi till problemet med tärnklänningar. Vill helst ha samma nyans på dom. Samma modell tror jag inte går då min storasyster är 30 och min lillasyster 11 :P Vart hittar jag sånt? I värsta fall finns alternativet att min storasyster eller hennes svärmor syr. För jag vill ogärna lägga ut mer än 500 kr per klänning.


    1 oktober 2011 säger jag JA
  • Svar på tråden Problem med tärnklänning
  • Fjosok

    Vilken stil av tärnklänning vill dom ha då?

    Eller vad vill DU att dom ska ha?

  • zunzilk

    halens har fina klänningar från teatro, de är i amerikanska stl så de finns kanske i lillasysters storlek oxå`?

  • MaybeBride09
    Fjosok skrev 2010-08-07 17:28:58 följande:
    Vilken stil av tärnklänning vill dom ha då?Eller vad vill DU att dom ska ha?
    Ganska enkla är både jag och min storasyster överens om. Men nu har vi nog hittat en lösning Vi ska beställa kinaklänningar. Så då får min storasyster en vanlig tärnklänning i lila och min lillasyster en flowergirldress i lila Så blir det samma färg i alla fall
  • soon and very soon

    gojane.com !!! rekomenderas då de har olika modeller i "samma" färg o sådant som passar till 11-30 gå in på formals, lycka till!

  • Nordiskbrud

    Forever Yours har matchande klänningar för äldre och yngre tärnor/flowergirls. Kolla på dem och få lite inspiration Då blir det samma stil men rätt för deras ålder.


Svar på tråden Problem med tärnklänning