• Lara C

Elevbehandingar på Gildas?

Någon som har provat någon elevbehandling på Gildas någon gång? Kom gärna med kommentarer i så fall.

Jag funderar på att prova en ansiktsbehandling där (i Stockholm) och om det känns ok även annat.

• Svar på tråden Elevbehandingar på Gildas?
  • shakynose

Jag har gjort ansiktsbehandling i Malmö och det var jättebra! Har en kompis som brukar vaxa där och hon är också jättenöjd.

• Peppo79

Jag var på halvkroppsmassage där (Göteborg), jag tyckte det var helt ok. Det enda som var minus var att man låg som i en skolsal där en massa andra fick diverse behandlingar samtidigt i samma rum. Och jag fick klä av mig på överkroppen för massagen (är glad jag inte tog helkropps....) bredvid mig låg en vilt främmande karl. Inte så kul. Och när jag bokade sa de ingenting om att det var så och man inte hade "eget" rum som på en vanlig massage.

• Sebastiána

Jag är på Gilda-skolan (Malmö) kanske 5-6 gånger per år och har gjort allt möjligt: ansiktsbehandling, massage, ögonfransfärgning, manikyr, pedikyr mm. Jag har varit nöjd alla gånger utom en. Det var de nya elevernas första vecka och jag skulle vaxa benen (enkelt trodde jag). Eleven gjorde fel hela tiden och det tog 2 timmar! Annars har jag ALLTID varit nöjd.

Svar på tråden Elevbehandingar på Gildas?