• Sörön10

Köpa/beställa tjockare papper?

Nu står det stillare än stillast! 

Behöver köpa lite tjockare papper att skriva ut på, men hittar bara 80g eller fotopapper! Var kan man köpa lite tjockare? Antingen butik eller webb. Rör mig mest runt Uppsala.

• Svar på tråden Köpa/beställa tjockare papper?
  • Plutten2010

Vi köpte det mesta hos Papper på Vaksalagatan så jag rekommenderar verkligen ett besök där. Tror de öppnar igen efter semesterledighet nästa måndag. Annars så finns det ju en del papper på Upsala Färg vid Forumgallerian(som är Panduro-återförsäljare) och så finns det lite på Akademibokhandeln/ LundeQ men jag vet inte exakt utbud på tjockare papper. (ps. jag har skrivit om paraplyer i den nya Uppsala-tråden.. Återkom om du är intresserad..)

• FramtidaFruSandberg

Uppsala färg har jättefina 160g-papper från Lana. Vi köpte en massa sådana till vigselprogrammen och inbjudningarna

• Sanna2010

jag håller med Plutten2010! Den butiken är jättebra och trevlig personal oxå

• Sörön10

Vi gick till Svanströms och hittade idag! Gick runt och nu när jag ser era svar ser jag att vi glömde gå till upsala färg! haha! Har ju handlat massor där, men glömde denna gång!

Bröllops-alzheimers slår till fort!

• Jessika81

"Papper" har visst inspirationskvällar där man kan få tips på egna kort? Nån som varit på en sån?

Svar på tråden Köpa/beställa tjockare papper?