• join
    Äldre 24 Jul 11:22
    2067 visningar
    6 svar
    6
    2067

    Nu är gubben på svensexan

    Dom åkte precis,guud vad jag varit nervös hela morgonen,känns att det är dax snart & på riktigt nu,snart är det kanske min tur att hippas :) Nervös!


    Hoppas dom är anälla,men det tror jag nog.


    Vad fantastiska vänner han har som bjussa honom på


    båtresen,femkamp,lunch,middag,krogen & skjuss dit och hem såklart :)


    Hoppas han har det roligt,får väll ta hand om en fylleskalle ikväll kanske men thats life ;) Kan ju ge igen sen då haha.

  • Svar på tråden Nu är gubben på svensexan
  • Fenixx
    Äldre 24 Jul 11:23
    #1

    skoj för honom.

  • Katari­na Michae­l
    Äldre 24 Jul 13:13
    #2

    Min m2b är med på svensexan idag och jag väntar även på min hippa (om de blir någon)!


    Min ska med på 5 kamp, motor fem kamp, tydligen prova olika motorsporter som trakterpulling, hjullastare, motorcross och fyrhjuling mm.


    Min blev överskade då vi hade planerat in andra planer idag, så han blev riktigt paff när illgänget ringde på dörren. Jävla älskling, du lurade mig! Fick jag höra, hehe!

  • join
    Äldre 24 Jul 20:05
    #3

    Hahah,jag fick höra:men du lovade ju att förbereda mig sen ringde han & sa haha,jag vet när din möhippa ska vara ;P Jag som vill veta när den är för jag gillar inte alls överaskningar hoho


     

  • Äldre 24 Jul 20:39
    #4

    Min karl är också iväg! =) Jag fick min hippa tidigt, i juni, så det var han som hade sitt kvar! =)

  • Faryto­pia
    Äldre 24 Jul 22:46
    #5

    Min man är oxå iväg idag ...........de har bara fruktansvärt otur med vädret här.......ösregnat konstant hela dagen o max 13 grader

    Själv hade jag strålande sol o 25 grader på min hipp.

    Tycker bara så fruktansvärt synd om dem, vädret gör ju mycket ......men inte allt förstås

  • join
    Äldre 25 Jul 00:09
    #6

    Här har vädret varit ganska bra,allderless lagomt varmt :) Gubben ringde nyss,det enda jag hörde var:sluta att prata me kärringa nu ska vi in & dricka grogg haha.


    Går inte att prata med någon som är inne på krogen,väldigt livat.


    Jag har inte haft möhippa ännu men jag tror att det blir nösta helg ;) Undra vad jag får göra? Vill verkligen inget pinsamt,tror det enda min blivande fick göra var att bära en ful hjälm & ha en flaksa knyten runt handleden med Minto i :)


    Känns som jag får åka med barnen själv & handla i morgon ;)

Svar på tråden Nu är gubben på svensexan