• bruden 82

söker ett vanlig A4 med färgen magneta eller mörk fuschia

Hej!

Vi har precis bestämt färgerna på tärnklänningarna (magenta) och håller på skaffa färgprover nu, vill gärna att festprogrammen och placeringskort osv i samma färg som tärnorna, bukett etc.

Färgen på klänningen är Magenta, mer mot mörk fuschia.

Dock så är inbjudningarna i vanlig rosa, men jag har utökat mitt färgtema med lite fler färger pga att jag hittade den perfekta tärnklänningarna!

Jag vill så gärna att tärnornas färg ska gå igen vid övriga trycksaker.

Men var hittar jag denna färg?

Har varit på Inspira (liljeholmstorget), Åhlens City, Akademibokhandeln, svanströms...

Kan lägga upp bild mina inbjudningar senare ikväll, om någon vill se, är nämligen på jobbet nu..

Tacksam för svar och tips på butiker!

• Svar på tråden söker ett vanlig A4 med färgen magneta eller mörk fuschia
  • bruden 82

Magenta menar jag såklart! ;)

• mattiasFästmö

vet inte hur det ser ut med tiimari butiker där du bor, men där brukar jag alltid handla papper när det är något jag ska göra. Dom brukar ha i alla nyanser man kan tänka sig

• Sarastiko

tiimari finns bara i Luleå o Torneo/Haparanda har jag för mig. Vet att det fanns i Falun o Borlänge men att de har lagt ner och via hemsidan så ser jag bara att det finns i Luleå och Happis..

Även jag letar efter ett papper som verkar svårt att hitta. Salviagrönt papper.. Men innan jag letade efter det ville jag ha mörklila, syrenlila .... vissa papper är hysteriskt svåra att hitta =)

• bruden 82

Tack för tipsen!

Ljunggrens verka ha sommarstängt nu, men jag åker dit o kikar när de ööpnat igen :)

Svar på tråden söker ett vanlig A4 med färgen magneta eller mörk fuschia